علی حدادی ×

دولت به جای اجرای وظایف، حاشیه سازی می‌کند/ روحانی و جهانگیری همچنان درگیر سراب غرب هستند

مدیر اردیبهشت 13, 1400 0
دولت به جای اجرای وظایف، حاشیه سازی می‌کند/ روحانی و جهانگیری همچنان درگیر سراب غرب هستند
نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: جهانگیری با ادبیاتی خاص با جنگ روانی و حاشیه سازی در حال فرار از پاسخگویی است در حالیکه سوءمدیریت و عملکرد این دولت در کف جامعه مشهود است

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرار از پاسخگویی وی در خصوص ضعف دستاوردهای دولت اظهار داشت: در طول هشت سال اخیر که دولت تدبیر و امید روی کار آمده ما نه شاهد تدبیری در امور بودیم و نه امیدی به رفع مشکلات مردم.

وی افزود:‌ متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم به دنبال حاشیه‌سازی بوده و هیچگاه توجهی به زندگی مردم نداشته‌اند و گرایش زندگی اشرافی در مسئولین وجه واضح است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور شوراهای مجلس تصریح کرد: سوءمدیریت در طول هشت سال اخیر در دولت به نام حسن روحانی و اسحاق جهانگیری و تفکر و نگاه آنان بوده است و همین نگاه این افراد به بیرون از کشور برای رفع مشکلات باعث شد که دستاوردی نصیب کشورمان نشود این در حالی است که تمام تلاش این افراد و اعضای کابینه رؤیت لبخند بیگانگان و یا قدم زدن با آنها بوده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه دولت حسن روحانی همچنان در سراب رفع مشکلات با نیم‌نگاه غربی‌ها به سر می‌برد؛ جهانگیری به جای منت گذاشتن بر سر مردم بایستی پاسخگوی مردم و قوه قضاییه باشد چرا که معاون اول رئیس جمهور مدافع این حرکت بود و هست.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه جهانگیری مدافع بسیاری از خرابکاری‌ها و آبروریزی‌های متعدد در دولت است، گفت:‌ اظهارات اخیرجهانگیری شو انتخاباتی دولت است و به جای اینکه پاسخگو باشد به دنبال فرار از پاسخگویی است در حالیکه دولتمردان باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های متعددی باشند و همین ناکارآمدی در کف جامعه وجود دارد.

حدادی عنوان کرد: افزایش تورم، طلاق، ناامیدی، آسیب‌های اجتماعی و … در همه عرصه‌ها را شاهد هستیم که این موضوعات نشانه ناکارآمدی دولت است.

وی افزود: جهانگیری با ادبیات و به شیوه جنگ روانی در حال فرار از پاسخگویی است در حالیکه بایستی درباره سومدیریت و عملکرد این دولت پاسخ دهد زیرا در هیچکدام از حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی عملکرد مورد انتظار مردم را نداشتند و اعضای این دولت محلی از اعراب ندارند و با آنکه در مقطعی قول‌هایی به مردم دادند اما به هیچکدام از این وعده‌ها عمل نکردند.