علی حدادی ×

دشمن توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد

مدیر شهریور 27, 1400 0
دشمن توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت واقتدار کنونی ایران اسلامی مدیون خو شهدا است گفت:دشمن توان ضربه زدن به ایران اسلامی را ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج؛ علی حدادی در مراسم آبروی محله شهید والا مقام محمد نیازاده در شهرستان ساوجبلاغ با گرامی‌داشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران، اظهار داشت : انقلاب اسلامی با داشتن سه ویژگی به پیروزی رسید و این سه ویژگی همچنان در ایران اسلامی وجود دارد.

وی ادامه داد: حفظ انقلاب نیز به برکت خون شهدا بود و مردم نیز امروز با عشق و علاقه در مراسم شهدا حضور پیدا می کنند و صداقت و باور قلبی که در بین شهدا وجود داشت رمز پیروزی و مقاومت ما در برابر استکبار جهانی و پیروزی در هشت سال دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با اشاره به اینکه شهدا زنده اند، عنوان کرد : شهدا حافظ انقلاب اند و تمام دسیسه و توطئه‌هایی که علیه انقلاب صورت می‌گیرد به برکت همین حفاظت است که مصون مانده و شهدا با صداقت و ایثارگری که دارند ثابت کردند با خداباوری می‌توانیم و این “ما می توانیم” را امام به ما یاد دادند و با توجه به وجود مشکلات و دغدغه های فراوان توانستیم در مقابل ظالمین دنیا و استکبار جهانی مقاومت کنیم.

حدادی در خصوص نفوذ برخی افراد در نظام ، تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد با نفود در نظام قصد ضربه زدن به کشور را داشتند اما امت همیشه بیدار به صحنه آمدند و با وجود این ملت دشمن نمی‌تواند هیچ صدمه به انقلاب و نظام بزند.

وی گفت: امروز در خصوص گزینه نظامی نظامیان ارشد و سیستم‌های اطلاعاتی شانزده گانه ایالت متحده اعتراف می کنند که با حرکت نظامی نیز نمی توانند به نظام و انقلاب آسیب برسانند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با اشاره به وصیت نامه شهدا برای حفظ انقلاب، بیان کرد: همانطور که شهدا در وصیت نامه‌های خود و امام (ره) در وصیت نامه سیاسی و الهی خود تاکید کردند، باید از انقلاب بزرگ مراقبت کنیم تا زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

وی ادامه داد : شهدا میخواهند که ما گوش به فرمان ولی امر مسلمین و سرباز ولایت باشیم و امروز بر این باور داریم که ولی امر مسلمین جانشین برحق ولی عصر هستند و اگر در مسیر ولایت حرکت کنیم در مسیر خداباوری قرار داریم و مسیر ولایت تنها مسیر درستی است که امتداد آن حرکتی می باشد که از غدیر شروع شده است و در نتیجه آن، پیامبر(ص) قرآن و اهل بیت را برای تمسک در بین ما قرار دادند.

وی پیام شهدا را انس با قرآن و همراه بودن با ولایت که دو جزء جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند، عنوان کرد و گفت: شهدا از جان خود برای دفاع از ارزش های انقلاب گذشتند.

وی در خصوص اتفاقاتی که در سوریه افتاد افزود: 86 درصد سرزمین سوریه به دست تکفیری‌ها افتاده بود و با مقاومت و خداباوری و حضور سردار دل‌ها در میدان نبرد و در کنار شهید همدانی، بسیج همگانی و الگویی برای جوانان تشکیل شد و جوانان ما در بوکمال، حلب و دیگر شهرهای سوریه با کمک به رزمندگان سوری در مقابل دشمن ایستادند.

حدادی با اشاره به روحیه مردمداری رئیس جمهور تصریح کرد: در یکسال زمان تشکیل مجلس در دولت قبلی حتی یکبار هم رئیس جمهور را ندیدم، اما امروز رئیس جمهور انقلابی ما در بین مردم حضور پیدا می کند و برای رفع مشکلات مردم دستور رسیدگی صادر می‌کند.