علی حدادی ×

تامین امکانات مخابراتی در برخی مناطق غرب استان البرز ضروری است

مدیر خرداد 17, 1401 0
تامین  امکانات مخابراتی در برخی مناطق غرب استان البرز ضروری است
کرج - ایرنا - نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به محرومیت برخی مناطق در غرب استان البرز از امکانات مخابراتی لازم است تدابیر جدی در این زمینه صورت گیرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حدادی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل مخابرات البرز افزود: برای استفاده بیشتر مردم از سیستم های ارتباطی ، شرکت مخابرات ایران باید با جدیت بیشتر تمهیدات جهت افزایش ظرفیت سیستم های ارتباطات ،در دستور کارداشته باشند تا کاربران بتوانند از تمام مزایای این شبکه ها بهرمند شوند.
وی ادامه داد: در مناطق روستایی ارتقای تکنولوژی ارتباطی را با هدف تامین رفاه بیشتر روستاییان باید شاهد باشیم .
نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهارباغ اظهار داشت: زیرساخت‌های مخابراتی یکی از نیازهای مهم برای کشور است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی بیان داشت: این زیرساخت‌های مخابراتی یک ضرورت بوده و به زندگی مردم پیونده خورده و در حوزه‌های مختلف مانند آموزش و سایر حوزه‌ها از این خدمات به‌خوبی استفاده می‌شود.
حدادی خاطرنشان کرد: لازم است که با تلاش تمام زیرساخت نسبت به گذشته تقویت و بخش های که محروم از خدمات می باشند تلاش داشت و بروز رسانی سیستم مخابراتی جهت بهرمندی بهترین مردم از این زیرساخت را شاهد باشیم.