علی حدادی ×

بیش از ۲۳ میلیون متر مکعب آب برای شهرستان نظرآباد،شهرجدید مهستان،شهر هشتگرد

مدیر اردیبهشت 24, 1401 0
بیش از ۲۳ میلیون متر مکعب آب برای شهرستان نظرآباد،شهرجدید مهستان،شهر هشتگرد
مراسم عملیات اجرایی آبرسانی به شهر ستان نظرآباد، شهرجدید مهستان، شهر هشتگرد با هدف تامین کمبود آب شرب

ایسنا/البرز نماینده مردم طالقان، نظرآباد، چهارباغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسات متعدد با وزرای مختلف تذکر می‌دهیم که معیشت مردم در اولویت قرار بگیرد و شیوه‌های مختلف اتخاذ شود تا فشار زیادی بر مردم نباشد.

به گزارش ایسنا، علی حدادی روز شنبه ۲۴ اردیبهشت در مراسم اجرای ضلع غربی رینگ سراسری آبرسانی گفت: یکی از مطالبه های مردم در شهرستان غرب استان البرز آب شرب بود. سد طالقان در حوزه انتخابیه ماست ولی هیچ استفاده مفیدی از آن نداشتیم و حتی مشکلاتی هم داشت.

وی ادامه داد: نگاه وزارت‌خانه بیشتر به تامین آب برای تهران بود ولی با مطالبه گری ما ۲۵ میلیون متر مکعب آب از این سد با همت وزیر اسبق نیرو برای غرب استان و مجموعا ۵۵ میلیون متر مکعب از سدها برای استان مصوب شد.

به گفته وی برای شهر جدید هشتگرد مجموعا دو میلیون متر مکعب آب تخصیص داده شده بود اما امروز ۲۳ میلیون متر مکعب برای شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد اختصاص یافت که تا ۲۵ سال آینده پاسخگوی نیاز جمعیتی است.

حدادی تأکید کرد: از افراد در بخش‌های اقتصادی مطالبه دارم که به فکر مردم باشند. امروز رسانه‌های غربی و افرادی که وصل به رسانه‌های خارجی هستند تلاش می‌کنند مباحث را وارونه جلوه دهند. بنابراین در جلسات متعدد با وزرای مختلف تذکر می‌دهیم که معیشت مردم در اولویت قرار بگیرد و شیوه های مختلف اتخاذ شود تا فشار زیادی بر مردم نباشد.

وی همچنین بر همت مضاعف مسئولان استان برای جلوگیری از احتکار و توزیع درست کالا بین مردم تاکید کرد.

وی در مورد اجرایی شدن ضلع غربی رینگ سراسری آبرسانی تصریح کرد: مرحله اول تخصیص آب از سدها بود و اجرایی شدن خط انتقال آب مرحله دوم بود. ضمن این موضوع تصفیه خانه شماره دو مهم است زیرا تصفیه خانه فعلی پاسخگو نیست.

به گفته حدادی اعتبار و عملیات اجرایی برای تصفیه خانه شماره دو نیز پیش بینی شده است تا همزمان با خط لوله، تصفیه خانه هم به بهره‌برداری برسد و آبرسانی به بهترین نحو انجام شود.

گزراش تصویری این مراسم