علی حدادی ×

کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوجبلاغ

مدیر مرداد 9, 1400 0
کمیته برنامه ریزی شهرستان ساوجبلاغ
در استان البرز منایع درآمدی مناسبی وجود دارد که متاسفانه برگشت آن تاکنون محقق نشده و صرف استانهای دیگر شده است که با پیگیریهای صورت گرفته بدنبال جلوگیری از هدر رفت و بازگشت آن به استان هستیم

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از اصلاح دائمی احکام بودجه و ریل گذاری مناسب آن در مجلس خبر داد و گفت: در استان البرز منایع درآمدی مناسبی وجود دارد که متاسفانه برگشت آن تاکنون محقق نشده و صرف استانهای دیگر شده است که با پیگیریهای صورت گرفته بدنبال جلوگیری از هدر رفت و بازگشت آن به استان هستیم.
حدادی افزود:سازمان برنامه وبودجه استان وظیفه دارد تا از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های کلان شهرستانی پیگیری نماید وباید نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

وی گفت:با پیگیری وتلاش هایی که داشتیم،مقررشده تا اعتبار وبودجه مناطق محروم رابرای تعدادی از روستاهای حوزه انتخابیه خود در شهرستانها دریافت نماییم که نیازبه پیگیری سازمان برنامه وبودجه استان دراین خصوص دارد.
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار استفاده از اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه تغذیه مصنوعی و تکمیل تصفیه خانه شهرجدید هشتگرد و تامین قسمت اعظمی از هزینه های طرح هادی روستاها توسط آب منطقه ای استان و بنیاد مسکن شد.

همچنین در ابتدای این جلسه، مدیران دستگاههای حاضر در جلسه، گزارشی ازمیزان تخصیص اعتبارات و روند پیشرفت اجرای پروژه های مربوط به خود را ارائه کردند.