علی حدادی ×

پیام علی حدادی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

مدیر اسفند 22, 1400 0
پیام علی حدادی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا
علی حدادی؛ نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی؛ ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت

به گزارش روابط عمومی: علی حدادی؛ نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی؛ ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و گفت: شهیدان والامقام ما همواره الگو و اسوه زیباترین؛ حماسی‌ترین و والاترین حرکت‌ها در روند حیات انقلاب اسلامی بوده اند. ‎

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشورند. بی گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی¬ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که امروز، ایران اسلامی در عرصه های علمی، ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

امروز به اعتبار برکت خون و تقدیم والاترین گوهر حیات شهیدان است که انقلاب اسلامی در مسیر پرشتاب خود به سوی اهداف متعالی خویش گام بر می‌دارد و نظام جمهوری اسلامی برغم بدخواهی ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های ددمنشانه استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای شان، روز به روز پر عزت‌تر و پایدار‌تر و در اوج شکوه و اقتدار به سوی قله‌های رفیع پیشرفت گام بر می‌دارد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به سوی هدف‌های آینده با تکیه بر استقلال و خودکفایی در حرکت است.

اینجانب در آستانه 22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و تجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی می‌دارم و از خداوند قادر متعال مسالت دارم همه ما را تداوم بخش راه و آرمان شهدا قرار دهد.