علی حدادی ×

وظیفه خود می‌دانم که از کادر درمانی کشور تشکر کنم

مدیر آذر 1, 1399 0
وظیفه خود می‌دانم که از کادر درمانی کشور تشکر کنم
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که باید در دو هفته آینده با همکاری، هماهنگی و انسجام محدودیت‌های ابلاغی را دنبال کرده تا گامی موثر در جهت کنترل بیماری کرونا برداریم

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا در پیامی ضمن دعوت از مردم برای همراهی در اجرای محدودیت‌ها در دو هفته جاری بیان کرد: با توجه به این‌که شیوع ویروس کرونا در سطح کشور گسترده‌تر شده است و اکثر مناطق کشور درگیر این ویروس منحوس به طور جدی هستند ضروری است تا حداقل برای دو هفته پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های ابلاغی با جدیت دنبال شود تا بتوانیم آمار مبتلایان و قربانیان این بیماری را کنترل کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ضروری است تا مردم در این دو هفته به پروتکل‌های ابلاغی و محدودیت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند و از انجام امور غیرضروری پرهیز کنند. در عین حال برای انجام امور ضروری نیز باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده و پروتکل‌های بهداشتی نیز با دقت اجرا شود.

برای حفظ سلامت جامعه نیاز به یک هماهنگی و همدلی و انسجام داریم

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ و نظرآاد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حفظ سلامت جامعه نیاز به یک هماهنگی و همدلی و انسجام داریم و باید در این دو هفته با وحدت حرکت کرده و محدودیت‌ها را با جدیت دنبال کنیم. محدودیت‌های ابلاغی باید در همه سطوح جامعه اجرایی شود و با یک انسجام ملی گامی در جهت کنترل این بیماری برداریم.

بنده وظیفه خود می‌دانم که از کادر درمانی کشور تشکر کنم

حدادی در ادامه تاکید کرد: بنده وظیفه خود می‌دانم که از کادر درمانی کشور تشکر کنم چرا که در خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده و در این چند ماه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده‌اند. طی این دو هفته با رعایت محدودیت‌ها می‌توان کادر درمان را یاری کرد تا با قدرت بیشتری در این مسیر پیش برویم. ‌ان‌شاءالله همیاری و همکاری مردم شاهد کنترل این بیماری باشیم. ان‌شاء‌الله هرچه زودتر این بیماری از کل دنیا و جامعه اسلامی کنار رود.