علی حدادی ×

واکسن ایران برکت نتیجه اعتماد به دانشمندان و جوانان ایرانی است/ تولید واکسن داخلی نماد جمله «ما می‌توانیم» است

مدیر اردیبهشت 21, 1400 0
واکسن ایران برکت نتیجه اعتماد به دانشمندان و جوانان ایرانی است/ تولید واکسن داخلی نماد جمله «ما می‌توانیم» است
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: باید به ظرفیت جوانان و قابلیت‌های داخلی باور داشت و واژه "می‌توانیم" را سرلوحه کارمان قراردهیم

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: باید به ظرفیت جوانان و قابلیت‌های داخلی باور داشت و واژه “می‌توانیم” را سرلوحه کارمان قراردهیم.

مراسم رونمایی از اولین محصول تولید شده واکسن کووایران برکت (300هزار دوز واکسن) در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در محل شهرک دارویی برکت در البرز امروز سه شنبه 21 اردیبهشت برگزار شد.
علی حدادی، نماینده مجلس در این مراسم گفت: تلاش مضاعف با روحیه انقلابی خودکفایی در این عرصه ایجاد شده است.
نماینده مردم استان البرز در ادامه افزود: به طور ماهانه از این ساختمان با پیشرفت‌های ایجاد شده نظارت می کنیم باید به ظرفیت جوانان و قابلیت‌های داخلی باور داشت و واژه “می‌توانیم” را سرلوحه کارمان قراردهیم. در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه تولید دارو شاهد افزایش توان استراتژیکی باشیم.
حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد، طالقان ،نچهار باغ در مجلس: امروز سجده شکر بجا می‌آورم بابت دستاورد بزرگ و ملی ستاداجرایی فرمان امام که تحت شدیدترین تحریمها، توانست عزت مردم ایران راحفظ کند ونخستین واکسن‌کرونا را بسازد.
وی در ادامه افزود :این زمینی که درآن هستیم یک قطعه بیابان درمنطقه ساوجبلاغ بود که با پیگیری جدی درزمان فرمانداری بنده وتدبیر ستادفرمان و مدیریت جهادی و انقلابی‌شان به یک شهرک دارویی تبدیل شد و هرروز یک افتخارجدید توسط دانشمندان جوان‌وتوانمند درآن ثبت میشود .
حدادی در پایان با تقدیر از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام در تولید واکسن گفت: ستاد اجرایی به همه ثابت کرد اعتماد به توان داخلی و خودباوری جواب میدهد.