علی حدادی ×

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس: بلاتکلیفی مردم در مسکن مهر باید تمام شود

مدیر اسفند 10, 1400 0
نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس: بلاتکلیفی مردم در مسکن مهر باید تمام شود
گروه استان‌ها-نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه مسکن مهر ساخته شده در استان با مشکلات زیادی مواجه است گفت: حل مشکلات مسکن مهر در استان البرز نیازمند اراده جدی است

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد رفع مشکلات مربوط به مسکن مهر در استان البرز با اشاره به این که بلاتکلیفی مردم در مسکن مهر استان البرز باید تمام شود اظهار داشت: پیگیری‌های برای رفع این مشکلات انجام شده و به وزیر راه و شهرسازی در این مورد تذکر داده ام.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای عالی مسکن در استان البرز باید فعال شود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و متولی باید در مواردی مانند انشعابات و زیرساخت‌ها به وظایف خود عمل کنند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سهل‌انگاری‌هایی در سال‌های گذشته وجود داشت که باید با کار و فعالیت جایگزین شود تصریح کرد: مدیر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد باید در این زمینه جدیت لازم را داشته باشد و مدیرعامل شهرهای جدید کشور باید رفع مشکلات مسکن را در دستور کار قرار دهد.

حدادی با بیان اینکه مشکل مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد زیرساختی است ادامه داد: با معاون وزیر و وزیر در این مورد جلسه در پیش داریم و یک روحیه قوی برای حل مشکلات نیاز است و به پشتکار نیاز است.