علی حدادی ×

نشست علی حدادی با معاون عمران وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و هیاری های کشور با حضور شهرداران حوزه انتخابیه

مدیر مهر 28, 1400 0
نشست علی حدادی با معاون عمران وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری و هیاری های کشور با حضور شهرداران حوزه انتخابیه
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان گفت: طی جلسه ای که با رئیس سازمان شهرداری و همیاری های کشور و با حضور شهرداران حوزه انتخابیه داشتیم مقرر گردید ارائه خدمات شهری به حوزه انتخابیه افزایش یابد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان گفت: طی جلسه ای که با رئیس سازمان شهرداری و همیاری های کشور و با حضور شهرداران حوزه انتخابیه داشتیم مقرر گردید ارائه خدمات شهری به حوزه انتخابیه افزایش یابد.

علی حدادی در خصوص نشست خود پیرامون ارائه خدمات بهتر در بخش خدمات شهری حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: در راستای پیگیری مطالبات مردم و ارائه خدمات بهتر و بیشتر شهری جلسه ای با شهرداران حوزه انتخابیه، برگزار شد که در این راستا مقرر گردید جهت رفع برخی موارد با معاون عمرانی وزیر کشور نشستی برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات موجود صحبت شود.

 وی با بیان اینکه این جلسه، امروز برگزار و مسائل ومشکلات موجود مطرح شد، افزود: نتیجه برگزاری این جلسه توجه بیشتر به موضوع حمل و نقل و خدمات رسانی شهری در شهرهای مختلف از جمله شهرهای هشتگرد، شهر جدید هشتگرد، طالقان ، کوهسار، گلسار و نظرآباد اشاره کرد.
 نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان با عنوان اینکه مطالبه گری یکی از وظایف نمایندگان است، بیان کرد: سعی شده با بازدید های میدانی و آگاهی از مشکلات مردم از نزدیک بتوانیم به وظایف مطالبه گری خود بهتر عمل کنیم.

حدادی نظارت را یکی از رسالت های نماینده عنوان کرد و گفت: علاوه بر قانون گذاری و اصلاح قانون، نظارت بر روند اجرا نیز حائز اهمیت است که در این راستا نیز برنامه ریزی برای اجرای صحیح نظارت ها انجام شده است.
 
لازم به توضیح است شهرداران دعوت شده در این جلسه ضمن بیان موضوعات و نیازمندی های شهری موارد رو به الویت بیان داشتن .

در پایان این جلسه معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در جهت رفع کمبودها و مساعدت به شهرهای شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد ، طالقان و چهارباغ با پیگری های علی حدادی داد و از اینکه در سال گذشته با پیگری های ایشان تجهیزات و بوجه های خوبی به شهرداری ها حوزه انتخابیه اختصاص داده شد.