علی حدادی ×

نشست صمیمی جمعی از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری نظرآباد با علی حدادی

مدیر خرداد 28, 1401 0
نشست صمیمی جمعی از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری نظرآباد با علی حدادی
نشست صمیمی جمعی از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان نظراباد با نماینده مردم در مجلس یازدهم باحضور سرپرست محترم فرمانداری نظراباد به میزبانی مدیریت محترم جهادکشاورزی شهرستان برگزار شد

نشست صمیمی جمعی از فعالان حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان نظراباد با نماینده مردم در مجلس یازدهم باحضور سرپرست محترم فرمانداری نظراباد به میزبانی مدیریت محترم جهادکشاورزی شهرستان برگزار شد.

حدادی در این نشست ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی گفت: تولید شما، گامی محکم برای پیشرفت کشور و عامل ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان است.

وی افزود: شهرستان نظراباد یکی از قطب‌ های تولید محصولات کشاورزی و دامداری است و از ظرفیت‌ های قابل توجهی نیز برخوردار است که در صورت حل برخی مشکلات از جمله کم‌ آبی، می‌ تواند سهم قابل توجهی در تولید و رونق اقتصادی شهرستان،استان و حتی کشور داشته باشد.

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظراباد،طالقان و چهارباغ در مجلس ادامه داد: باید در زمینه تولید و از جمله تولید و تأمین نهاده‌ های دامی در داخل کشور به طور کاملا جدی اقدام کنیم که دولت و مجلس در این مسیر همه تلاش خود را برای حل مشکلات تولید کنندگان به کار گرفته‌ اند.

حدادی در پایان افزود : شما کشاورزان و دامداران سختکوش با قدرت برای تامین غذا در میدان ایستاده‌ اید و ما نیز به عنوان خادم مردم در مجلس با تمام توان در کنار شما هستیم.