علی حدادی ×

علی حدادی در اجتماع شکرانه پیروزی "سید ابراهیم رئیسی":

مسیر تازه آغاز شده و راهی سخت پیش روست

مدیر خرداد 31, 1400 0
مسیر تازه آغاز شده و راهی سخت پیش روست
علی حدادی نماینده مردم در مجلس: امید به خدا و باور به مردم، نوری ست که راه را آسان می نماید. مسیر تازه آغاز شده و راهی سخت پیش روست

علی حدادی نماینده مردم در مجلس: امید به خدا و باور به مردم، نوری ست که راه را آسان می نماید. مسیر تازه آغاز شده و راهی سخت پیش روست.

عصر روز گذشته(دوشنبه) در پی پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و شکرانه حضور، جمع کثیری از مردم شهرستان نظرآباد در مصلی این شهر گرد هم آمدند و این پیروزی را که مقارن با شب میلاد امام‌ رضا (ع) بود جشن گرفتند.

نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در این همایش با تاکید به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت :نقش و جایگاه بی‌بدیل مردم و جمهوریت، درنظام اسلامی، برخاسته از اسلامیتِ نظام مردم‌سالاری دینی است، که به هم پیوسته و انفکاک‌ناپذیر، الگویی روشن از حاکمیت مردمی، مبتنی بر آموزه‌های ناب اسلامی را پیش روی جهانیان قرار داده است.

وی افزود: حضور مردم در این انتخابات یکی از روشن‌ترین جلوه‌های حضور جمهوریت در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

حدادی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی همیشه و در نقاط حساس با حضور خود دشمنان را نا امید می‌کنند و نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.آنچنان‌که برآیند این اتفاق مطلوب و درخشان را می‌توان از نمادهای کارآمدی نظام اسلامی نیز برشمرد.

حدادی ضمن تبریک به آحاد مردم ایران و همچنین مردم آزاده جهان گفت: بنده صمیمانه این موفقیت را تبریک می‌گویم و معتقدم که باور راسخ حجت الاسلام والمسلمین رییسی به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان ایشان در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

?این نماینده مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد که دو قوه مقننه و مجریه به یاری خداوند متعال و حمایت مردم همیشه سرافراز با اعتقاد به اولویت شایسته‌سالاری، قانون گذاری صحیح و مقابله ساختاری با فساد، نوید دهندە آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و گام بلند کشور به سوی قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود.