علی حدادی ×

مراکز خدمات درمانی ۲ شهر غرب استان البرز شبانه روزی می شود

مدیر خرداد 21, 1401 0
مراکز خدمات درمانی ۲ شهر غرب استان البرز شبانه روزی می شود
کرج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز خدمات درمانی شهر های گلسار و تنکمان در غرب استان البرز شبانه روزی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،علی حدادی روز یکشنبه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: تجهیز مرکز خدمات درمانی شهر گلسار به یک دستگاه آمبولانس در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحویل زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلسار برای احداث مرکز خدمات درمانی این شهر بر اساس تعهدات داده شده در تلاش برای تامین اعتبار هستیم.
حدادی بیان داشت: تذکرات بسیاری در خصوص بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر مهستان بوده و مقرر شد شرکت عمران هشتگرد زمین لازم را برای این مهم تحویل دهند و تجهیزات لازم از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تامین شود.

سپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز در این دیدار گفت: مرکز بهداشتی شهر گلسار و شهر تنکمان پاسخگوی جمعیت این شهرها نبوده و در مرحله اول مراکز کنونی با تجهیز به درمانگاه شبانه روزی تبدیل می شوند.
شهرام صیادی افزود: با همکاری و پیگری های نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی درصدد توسعه امکانات درمانی مجموعه شهر گلسار در زمینه تحویل زمین جهت درمانگاه مجهز و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت تأمین اعتبار ، مرکز خدمات درمانی مجهز با امکانات کامل در شهر گلسار احداث گردد.
وی بیان داشت: بیش از یک ماه زمان برای تحقق این وعده نیاز است.