علی حدادی ×

قرآن کریم بهترین نسخه برای رشد و تعالی انسان، تربیت فرزند و تحکیم خانواده است

مدیر بهمن 25, 1399 0
قرآن کریم بهترین نسخه برای رشد و تعالی انسان، تربیت فرزند و تحکیم خانواده است
علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مراسم بزرگداشت مقام زن: قرآن کریم بهترین نسخه برای رشد و تعالی انسان، تربیت فرزند و تحکیم خانواده است

به گزارش روابط عمومی دفتر علی حدادی: علی حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت روز زن که توسط اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات البرز برگزار شد ضمن تبیین خانواده در فرهنگ غرب گفت: قرٱن کریم بهترین نسخه برای رشد و تعالی انسان ،تربیت فرزند و تحکیم خانواده، قرآن کریم است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها نه تنها الگویی برای زنان بلکه الگویی برای بشریت است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ، با برشمردن بانوان فعال در عرصه های اجتماعی فرهنگی، علمی، صنعت، بهداشت، دامپروری و کشاوری در سطح استان البرز گفت: استان البرز یکی از غنی ترین استان های کشور است که با داشتن ظرفیت بانوان فعال در همه عرصه ها می تواند در سطح کشور و دیگر جوامع بدرخشد.

وی با اشاره به حضور بانوی فعال در حوزه تولید دارو در منطقه ساوجبلاغ، بانوی فعال در عرصه دامپروری در حوزه انتخابیه، به راه‌اندازی خط تولید ساخت مواد اولیه انسولین در استان البرز اشاره داشت و گفت: این خط تولید که قرار است برای اکلین بار در کشور مواد اولیه انسلین در کشور و در آینده نزدیک در دیگر کشورها را تامین کند از مدیریت بانوان در سطوح معاونت برخوردار است. و این نشان دهنده حضور بانوان درحوزه علم و مدیریت در ابن استان است.

حدادی ضمن بیان اهمیت پرداختن به لوایح و قوانین در حوزه زنان و خانواده در مجلس افزود: امروز مجلس شورای اسلامی به تمام معنا باید پای کار بیاید که یکی از اولیت های مجلس یازدهم اصلاح قوانین در حوزه زنان است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد به وضعیت معیشتی حاکم در جامعه گفت: وضعیت معیشت امروز مردم نشان دهنده کوتاهی و قصور فراوانی است که در دستگاههای اجرائی انجام شده است.

وی با اشاره به جذب منابع مالیاتی البرز که بیش از ۱۱۰ درصد است گفت: استان البرز ضمن داشتن منابع غنی صنعتی، کشاورزی، دامپروری و صنایع تبدیلی و همچنین با وجود داشتن جوانان و بانوان فعال و توانمند باید در جایگاه اعتبار بودجه در رتبه بهتری قرار گیرد.

علی حدادی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در تریبونی که در دست او از طرف مردم به امانت گذاشته شده است در شکوفایی استان البرز کوشا باشد.

همچنین این بازتاب این مراسم از خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایلنا و خبرگزاری تیتریک منتشر شد.