علی حدادی ×

علی حدادی در پیامی هفته ناجا را به حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت

مدیر مهر 17, 1400 0
علی حدادی در پیامی هفته ناجا را به حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت

علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی در پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان چهارباغ ، متن پیام تبریک علی حدادی به شرح ذیل است:
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است. بدون شک، پیشرفت، تعالی، توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا هفته نیروی انتظامی را به تمام تلاشگران عرصه امنیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.