علی حدادی ×

علی حدادی در پیامی شهادت شهید سردار حاج سید احمد قریشی را به خانواده و مردم عزیز تبریک و تسلیت گفت

مدیر مرداد 1, 1400 0
علی حدادی در پیامی شهادت شهید سردار حاج سید احمد قریشی را به خانواده و مردم عزیز تبریک و تسلیت گفت
پیام تبریک و تسلیت علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به خانواده‌ محترم شهید سردار حاج سید احمد قریشی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس

بیت معظم شهید سرافراز حاج سید احمد قریشی

سلام علیکم

درود خدا بر دلاورمردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

مجاهدت در راه پاسداری و دفاع از اسلام و قرآن میراث مقدسی است که مظلوم ترین فرزند آدم “حضرت حسین بن علی علیه السلام” بر صفحه خون فشان عاشورا به تصویر کشید و آن را بر دوش زمان به ودیعت نهاد تا در گذر روزگاران و آنجا که اسلام و قرآن و حرمت مسلمانان به خطر افتد، رادمردانی از جنس مکتب حسینی ره توشه ای از آن گنج بی پایان برگیرند و عاشورایی دیگر در کربلای دیگر رقم زنند.

سردارحاج سید احمد قریشی از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و هم‌رزم بسیاری از سرداران شهید رشید اسلام، سپری کرد .

شهید گرانقدر در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت را به ملت شهید پرور استان البرز به ویژه شهرستان ساوجبلاغ ، اهالی غیور روستای شهید پرور برغان ، اعضای خانواده معزز و نیز هم‌رزمان و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حضرت حق روح پرفتوح ایشان را در نعیم الهی مقیم و در جوار امام شهیدان، هم‌رزمان وپدر و برادر شهیدش محشور و به عموم بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید.

علی حدادی

نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهار باغ