علی حدادی ×

علی حدادی با اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز دیدار کرد

مدیر مهر 10, 1400 0
علی حدادی با اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز دیدار کرد
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با اعضای تیم فوتسال مقاومت البرز دیدار کرد

حضور علی حدادی به عنوان یکی از حامیان ورزشکاران در میان اعضای تیم مقاومت البرز با استقبال مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم لیگ برتری روبرو شد.

نماینده مردم در جمع بازیکنان ضمن حمایت نمایندگان البرز در مجلس از ورزشکاران در شاخه های مختلف ورزشی گفت: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری به نشاط و شادابی نیاز دارد و این میسر نمی شود مگر با ایجاد زمینه های رفاهی، ورزشی و فرهنگی در استان البرز که باید از سوی مدیران فرهنگی و ورزشی در عمل اجرایی شود.

حدادی با اشاره به اینکه سرانه های ورزشی در استان البرز نیازمند ارتقاء است گفت: با توجه به جمعیت استان و نیاز مردم اهم از مردان و زنان به فضاهای ورزشی باید در راستای افزایش آن کوشید و سالن های نیمه کاره ورزشی باید تکمیل و به بهره برداری برسند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به همت مدیران، اعضای فنی و بازیکنان مقاومت البرز این تیم را دارای پتانسیل خوب دانست و ابراز امیدواری کرد در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شاهد درخشش این تیم باشیم و در پایان مسؤلین استانی را به حمایت از تیم های ورزشی دعوت کرد.

گفتنی است در این دیدار فرماندار شهرستان چهارباغ ،اعضای شورای شهر کرج ،جمعی مسؤلین ورزشی سپاه استان،و مدیران باشگاه تیم مقاومت البرز حضور داشتند .