علی حدادی ×

علی حدادی:

زیر ساخت ها برای شهرستان چهارباغ فراهم شود

مدیر آذر 18, 1399 0
زیر ساخت ها برای شهرستان چهارباغ فراهم شود
نشست با امام جمعه چهارباغ، شهردار و اعضای شورای شهر و معتمدین چهارباغ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در نشست با امام جمعه چهارباغ، شهردار و اعضای شورای شهر و معتمدین چهارباغ با اشاره به ارتقای بخش چهار باغ به شهرستان گفت: باید زیر ساخت ها را در شهرستان تازه مصوب چهارباغ فراهم کرد.

علی حدادی روز سه شنبه در نشست با مسوولان چهار باغ افزود: یکی از این زیر ساخت ها استقرار ادارات و توسعه خدمات رفاهی برای مردم است.

وی ادامه داد: چنانچه دیدیم طالقان در سال 91 تبدیل به شهرستان شد اما دستگاه های اجرایی آن اختیاراتی را برای اداره آن را ندارند و این موضوع یکی از دغدغه های مردم است.

باید بسیاری از عقب ماندگی ها در حوزه های کشاورزی و تولید جبران کرد

حدادی در ادامه به گرفتن ارزش افزوده ۳۵۰ پرونده مالیاتی برای البرز با موافقت وزیر اقتصاد و دارایی اشاره کرد و افزود: باید بسیاری از عقب ماندگی ها در حوزه های کشاورزی و تولید جبران کرد.

وی گفت: در ارتباط با فاضلاب شهری ملک آباد و نظرآباد جلسه ای با وزیر نیرو و مدیر کل آبفای البرز داشتیم و اعلام آمادگی برای همکاری در این زمینه شده است.

حدادی بیان کرد: همچنین درخواست های لازم برای اعتبارات تملک دارائی شهرستان چهار باغ شده است.

عواید عوارض مرکز تعویض پلاک چهارباغ توسط شهرداری کرج دریافت میشود

نماینده مردم در ادامه به اخذ عوارض در مرکز تعویض پلاک قزل حصار اشاره کرد و گفت : یکی از مواردی که قابل پیگیری است عواید عوارض مرکز تعویض پلاک است که توسط شهرداری کرج دریافت میشود در حالی که شهرداری چهارباغ مستحق دریافت این عوارض است واین درآمد می تواند بسیاری از مشکلات مردم شهرستان چهارباغ را حل کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید نقش چهارباغ را در تولیدات مشخص کرد و سرانه های آموزش و ورزشی نیز برای آن تعریف شود.