علی حدادی ×

روند واکسیناسیون در البرز مطلوب نیست/ ساعات خدمات رسانی بیشتر شود

مدیر مرداد 21, 1400 0
روند واکسیناسیون در البرز مطلوب نیست/ ساعات خدمات رسانی بیشتر شود
بازدید سرزده علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از مرکز واکسیناسیون

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: روند واکسیناسیون در البرز مطلوب نیست و مراکز این امر بدون توجه به حضور مردم تعطیل می‌شوند.

علی حدادی اظهار کرد: طی بازدید سرزده که از یکی از مراکز واکسیناسیون حوزه انتخابیه انجام شد، کارکرد خوبی از روند تزریق واکسیناسیون مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه تصور ما بر این بود این مرکز با کمبود واکسن مواجه است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده متوجه شدیم، واکسن به اندازی کافی است.

نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان وچهار باغ در مجلس بیان کرد: در این شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان البرز در حالی که مردم به این مرکز مراجعه کرده بودند، این مرکز تعطیل بود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه بر این اساس با مسئولان مربوطه و شبکه بهداشت حوزه انتخابیه خود، تذکر دادم، خاطرنشان کرد: مردم در این شرایط انتظار دارند، سیستم اداری در ساعت یک بعد از ظهر تعطیل نشود و کارکرد امر واکسیناسیون باید به طور کامل انجام شود.

حدادی با بیان اینکه اکنون باید در امر واکسیناسیون مردم فعال عمل کنیم، گفت: قطعاً با این روش میزان مراجعات مردم به بیمارستان‌ها کاهش می‌یابد، چراکه در حال حاضر، واکسیناسیون مهم‌ترین موضوعاتی است که باید به نحو شایسته‌ای انجام شود.

وی اظهار کرد: در استان البرز کمبود واکسن نداریم و ضرورت بر این است، به طور کامل صبح و بعد از ظهر و اگر نیاز باشد، در نوبت شب واکسیناسیون انجام شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه بهترین روش برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا واکسیناسیون عمومی مردم است، متذکر شد: اگر واکسیناسیون عمومی انجام نشود، با توجه به کمبود تجهیزات و امکانات در بیمارستان‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.