علی حدادی ×

علی حدادی در بازدید از مجموعه های تولیدی صنعتی و دامی:

رفع مشکلات تولید، مستلزم حضور میدانی مسئولان است

مدیر تیر 15, 1400 0
رفع مشکلات تولید، مستلزم حضور میدانی مسئولان است
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات تولید را منوط به حضور میدانی در مراکز تولیدصنعتی و کشاورزی دانست

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی رفع مشکلات تولید را منوط به حضور میدانی در مراکز تولیدصنعتی و کشاورزی دانست.

علی حدادی طی بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی دامی شهرستان نظرآباد گفت: یکی از مشکلات تولید، موانع بورکراسی اداری است که باید در جهت رفع آن تلاش کرد.

حدادی ضمن تاکید به اینکه ایجاد مشوق برای تولیدکنندگان فعال میتواند ایجاد انگیزه نماید تاکید کرد: بر این اساس تولید کننده‌های فعال باید مورد حمایت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی بر رفع مشکلات بانکی تولیدی و ارایه تسهیلات تاکید کرد و افزود: رفع موانع اداری و درنظرگرفتن تسهیلات مناسب بانکی برای تولید حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: تامین آب کشاورزی به ویژه در شهرستان نظر اباد با توجه به رتبه‌های خوب این شهرستان در تولید گندم و کلزا در سطح ملی، در اولویت قرار گیرد.

وی ضمن انتقاد به قطعی های مکرر برق افزود: دولت متوجه باشد که با نوسانات برق چه خسارت عظیمی به مردم و خصوصا بخش تولید وارد میکند. ارائه برنامه زمان‌بندی صحیح حداقل کاری است که میتواند انجام دهد.