علی حدادی ×

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ

مدیر خرداد 16, 1401 0
دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ
دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی

رییس مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره بر لزوم تغییر و بهبود نگاه گردشگری در البرز، اظهار داشت: هر استان و منطقه ای بنا به موقعیتش دارای مدل گردشگری منحصر به خود است و نمی توان یک نگاه واحد را در کل کشور اجرایی کرد،استان البرز نیز بنا به ویژگی هایی که دارد دارای ظرفیت و پتانسل های مختص خود است.

حدادی با تاکید بر توسعه گردشگری در استان البرز،افزود: در دنیای امروز گردشگری و جذب توریست یکی از ابزارهای حائز اهمیت اشتغالزایی است که انتظار داریم در استان ما نیز بیش از پیش به ظرفیت های نهفته آن،توجه نمایید.

این نماینده مجلس گفت: بوم گردی باتوجه به اینکه می تواند اشتغالزایی بسیاری بدون آسیب به محیط زیست و تخریب منابع ملی را در پی داشته باشد می بایست مورد توجه ویژه قرار گرفته و برنامه های منظم و منسجمی برای آن تدوین و عملیاتی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظراباد،طالقان و چهارباغ بیان کرد:حفظ و صیانت از آثار تاریخی استان البرز مطالبه عمومی است که باید برای این مهم برنامه ریزی ویژه و تلاش مضاغف شود.

وی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و کارگاه های صنایع دستی در استان البرز گفت: تاسيس بازارچه های دائمی که به فرآيند توسعه اقتصادی صنایع دستی و جذب گردشگر کمک می کند را با همراهی سایر دستگاهها در دستورکار قرار دهید.