علی حدادی ×

تذکر شفاهی علی حدادی در مجلس به وزرای دولت

مدیر دی 7, 1399 0
تذکر شفاهی علی حدادی در مجلس به وزرای دولت
علی حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی به وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس بنیاد مسکن تذکر شفاهی داد

علی حدادی نماینده مردم شریف استان البرز، امروز 7 دی 1399 در مجلس شورای اسلامی به وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس بنیاد مسکن تذکر شفاهی داد.

به علت قوانین مجلس امکان بیان بخشی از تذکر فراهم نشد که به صورت کتبی تذکر داده خواهد شد.

نمایش ویدئو تذکر شفاهی علی حدادی در مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت:

 

 

متن کامل تذکر شفاهی علی حدادی:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود فراوان بر مردم شریف استان البرز، مردم عزیز شهرستان‌های ساوجبلاغ، هشتگرد، شهرجدید، چندار، کوهسار، گلسار، تنکمان، نظرآباد، طالقان و چهارباغ.

امروز دولت وظیفه اجرایی را داشته و دارد. مشکل اصلی مردم، معیشت و اشتغال است. حمایت از تولید و ایجاد اشتغال؛ جناب آقای رئیس، عزیزان، دولت مردان؛ استان البرز پس از نه سال از تشکیل استان هنوز متاسفانه در توزیع اعتبار بودجه با توجه به جمعیت 3 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت در ردیفهای آخرین استان‌ها قرار گرفته است.

تذکر به وزیر محترم جهاد کشاورزی در موضوع عدم توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی و حمایت به موقع از کشاورزان، مرغداران و باغداران و عزیزانی که پرتلاش در حال زراعت و مزرعه هستند. متاسفانه امروز جهاد کشاورزی نه جهاد سازندگی سابق است که مردم انتظار کمک و حمایت را داشته و دارند. شاهد مشکلات فراوانی برای کف جامعه کشاورزان هستیم.

تذکر به وزیر محترم آموزش و پرورش در بلاتکلیفی تبدیل عضویت عزیزان شاغل در آموزش و پرورش که نخبگان امروز جامعه پرورش یافتگان آموزش و پرورش هستند. چرا در توجه به معیشت فرهنگیان عزیز و بازنشستگان فرهنگی اقدام به موقع نمی‌شود.

تذکر به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز بازنشستگان تأمین اجتماعی نیاز به توجه ویژه دارند. همسان سازی حقوق باز نشستگان تأمین اجتماعی باید با رعایت عدالت انجام شود.

تذکر به بنیاد مسکن، امروز شاهد این هستیم که مهاجرت از روستاها به سمت شهرها هستیم، که علت اصلی آن این است که کارشناسان بنیاد مسکن توجهی به نیاز مردم در روستاها ندارند. مصوبه طرح هادی در روستاها باید مشکل مردم را حل کند. نگرانی مردم از طرح هادی است که باید در آنها بازنگری شود.