علی حدادی ×

برخی قوانین موانعی در مسیر اشتغال هستند/مسؤلین استانی آمارهای واقعی شاغلین و بیکاران استان را ارائه دهند

مدیر آذر 22, 1399 0
برخی قوانین موانعی در مسیر اشتغال هستند/مسؤلین استانی آمارهای واقعی شاغلین و بیکاران استان را ارائه دهند
حضور علی حدادی، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته هماهنگی اشتغال استان البرز در جلسه این کمیته

علی حدادی در این جلسه که در سالن شهدای دولت برگزار شد با بیان اینکه ننایج این جلسات باید منجر به رفع موانع اشتغال‌زایی در استان و ایجاد و تثبیت شغل شود گفت: برخی قوانین موانعی در مسیر اشتغال هستند که در جلسات تخصصی کارگروه اشتغال باید احصاء شده و مورد پیگیری قرار گیرند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای هماهنگی اشتغال استان البرز در ادامه به حمایت لازم از کارآفرینان و صنعتگران اشاره کزد و گفت: چطور ممکن است صنعتگر امروز با انواع مشکلات در راستای تولید و توسعه صنعت خود مواجه باشد و شاهد رشد اشتغال و حفظ مشاغل موجود باشیم.

علی حدادی افزود: واحد تولیدی در البرز فعالیت می‌کند که با مشکل تامین مواد اولیه و واردات آن مواجه هست در صورتی که این مواد در کشور تولید و صادر می‌شود و اگر همین موارد با درایت و مديريت صحیح‌ حل شود می‌تواند موجب اشتغال‌زایی در البرز باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی تولیدکنندگان ما با قوانینی در حوزه‌های مختلف مواجه هستند که هم این موارد توسعه اشتغال در البرز را با مشکل جدی مواجه کرده که یکی از این موارد عدم پهنه بندی در بخش کشاورزی است.

البرز در رتبه سی و یکم جذب اعتبارات استانی است

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود اختیارات کافی بانک‌ها در البرز گفت: البرز در رتبه سی و یکم جذب اعتبارات استانی است و از آن سو گردش مالی برخی کارخانجات بزرگ و اماکن تفریحی بین المللی همچون دیزین در تهران است و آورده ای برای البرز ندارد.

وی در پایان از مسؤلین استانی خواست آمارهای واقعی از شاغلین و جمعیت بیکار استان ارائه دهند و گفت: اصناف در کرونا آسیب دیدند و باید به اصناف کمک‌های جدی شود تا این قشر که در همه عرصه ها همراه نظام بوده اند آسیب جدی نبینند.