علی حدادی ×

علی حدادی:

برای پول ملی فکری کنید

مدیر مرداد 7, 1399 0
برای پول ملی فکری کنید
ایسنا/البرز نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با بیان اینکه کشور سوریه با وجود سال‌ها جنگ ارزش پول ملی خود را حفظ کرده است، گفت: ما هم اگر نگاه به بیرون و بیگانگان نداشته باشیم می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم

علی حدادی در دیدار با مردم ناریان با اشاره به آخرین وضعیت جاده طالقان گفت: وضعیت رانش در این مسیر برای بهره‌برداری از آن باید حل شود.

به گزارش ایسنا، حدادی با بیان اینکه تاکنون هزینه زیادی برای احداث این مسیر صورت گرفته است، افزود: یکی از بخش‌های این پروژه قسمت تونل است که می‌توان پیش از اتمام آن برای بهره‌برداری از جاده، کنارگذر را احداث کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول دادند که تا آخر امسال این جاده باز شود، من هم این موضوع را رها نخواهم کرد چون مردم به من اعتماد کرده‌اند.

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در ادامه به مشکلات معیشتی که در کشور ایجاد شده هم اشاره و تصریح کرد: شکاف طبقاتی زیادی بر اثر مشکلات و گرانی ایجاد شده است، امروز به خاطر مسائل مدیریتی برنجی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده را باید هر کیلو ۱۸ هزار تومان بخریم، این هدررفت منابع به مدیریت بر می‌گردد.

حدادی در خصوص کاهش ارزش پول ملی هم گفت: برای کاهش ارزش پول ملی باید فکری شود، می‌گویند تحریم‌ها باعث بروز این مشکلات شده است اما تحریم نهایتاً ۳۰ درصد در این وضعیت دخیل است و ۷۰ درصد آن به خاطر مشکلات مدیریتی است.

وی افزود: چطور سوریه با وجود چند سال جنگ ارزش پول ملی خود را حفظ کرده است؛ ما هم با این ظرفیت‌ها و جوانانی که داریم اگر نگاه به بیرون و بیگانگان نداشته باشیم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.