علی حدادی ×

علی حدادی نماینده مردم در مجلس:

باید قدردان همراهی همه جانبه مردم بود

مدیر تیر 14, 1400 0
باید قدردان همراهی همه جانبه مردم بود
نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم عزیز ایران همواره در عرصه‌های مختلف پشتیبانی لازم را برای پیشرفت کشور داشتند و امروز باید هرچه بیشتر قدردان این حماسه آفرینی‌ها بود

علی حدادی در جشن ستادانتخاباتی آیت‌الله‌رئیسی در غرب استان البرز گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات، پیروزی عظیمی است که امروز در عرصه بین الملل به آن می بالیم.

وی در ادامه افزود: مردم حماسه بزرگی آفریدند و این اقدام مردم وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌کند.

 عضو شواری مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس ضمن بیان این که دولت دوازدهم برخلاف منظومه فکری مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر با راهبرد اعتماد به بیگانگان بر مشکلات کشور افزوده است تاکید کرد: امروز هرچه بیشتر باید با تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش داشت.

وی یادآورشد: یکی از ظرفیت‌های مهم کشور جوانان هستند که در گام دوم انقلاب باید توجه ویژه‌ای به آنان داشت.

این نماینده مردم در مجلس در ادامه به بحث بودجه پرداخت و افزود: در بودجه 1400 استان البرز برای شهرستان ساوجبلاغ 35میلیارد تومان مصوب شده که 71 میلیارد فاضلاب ملی مصوبه گرفته شود و 30 میلیارد نیز برای مکان یابی آن است که امکان مانور دارد.

حدادی اظهار داشت: 160 میلیارد تومان برای مناطق محروم اعتبار گرفتیم که 45 میلیارد آن برای شهرستان ساوجبلاغ است بنابراین مشکلی که در بودجه داریم به امید خدا مرتفع خواهیم ساخت.
وی ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی انقلابی، به فکر مردم و در میدان برای حل مشکلات است اظهار امیدواری کرد: با استقرار دولت جدید بتوان گام های موثر برای حل مشکلات برداشت.