علی حدادی ×

بازدید میدانی علی حدادی از روستاهای سنقرآباد و کهریزک از توابع شهرستان چهارباغ

مدیر مهر 29, 1400 0
بازدید میدانی علی حدادی از روستاهای سنقرآباد و کهریزک از توابع شهرستان چهارباغ
بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی از روستاهای سنقرآباد و کهریزک از توابع شهرستان چهارباغ

در بازدید میدانی علی حدادی از روستای سنقرآباد و کهریزک با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان چهارباغ ، به بررسی مسایل و مشکلات از جمله تامین آب شرب و الویت های اصلی روستا و غیره…. پرداخته شد.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در نشست هم اندیشی با مردم  روستای سنقر آباد و کهریزک با اشاره به اینکه مردم روستاهای حوزه انتخابیه مردمی سخت کوش و تلاش گر هستند  و باید مشکلات آنها را شنید، گفت: وظیفه مسئولان رفتن به بخش ها و روستاها و خدمت مردم رسیدن برای شنیدن دردها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

علی حدادی با اشاره به این مطلب که  وظیفه ماست که به درددل مردم گوش دهیم و در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم قدم بر داریم، تصریح کرد: مردم حق دارند که در موضوعات مختلف از مسئولین مطالبه گر باشند و من به عنوان نماینده مردم از مدیران و مسئولان استان و کشور مطالبه گری جدی به نفع مردم را خواهم داشت و با مرتفع شدن مشکلات رضایت مندی در جامعه رو شاهد خواهیم بود .

حدادی تاکید کرد: مجلس یازدهم ضمن توجه به عمران و آبادی، نگاه و توجه ویژه ای به موضوع اشتغال در روستاها دارد تا جایی که دریافت اعتبارات محرومیت زدایی برای مناطق در ردیف های مناسبی برای اشتغال پایدار جوانان در روستا و و رفع محرومیت ها جلوگیری از مهاجرت آنان را پیگیری میکنیم .

در این بازدید با توجه به شنیدن مشکلات از سوی اعضای شورای روستا و و امام جماعت روستا و با حضور جمعی از مسیولین برنامه ریزی برای رفع مشکلات گردید.