علی حدادی ×

ایجاد تحول و شفافیت مهمترین اولویت های مجلس یازدهم است

مدیر خرداد 19, 1399 0
ایجاد تحول و شفافیت مهمترین اولویت های مجلس یازدهم است
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس، ایجاد تحول و شفافیت را از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم توصیف کرد

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نقشه راه مجلس یازدهم گفت: سه مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مولفه خداباوری بود که با توکل بر خدا و توسل بر معصومین وقیام لله بدست آمد؛ لذا مجلس یازدهم باید بر اساس این محورهای اساسی که مبانی جمهوری اسلامی است، حرکت کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انگیزه الهی باعث می شود که انسان به غیر خدا وابسته نبوده و از دشمن نهراسد و دارای شجاعت لازم در برابر دشمن و دیگران به طور جدی داشته باشد.

وی افزود: دومین مولفه مجلس کارآمد که در پیروزی امام (ره) و نهضت حسینی انقلاب اسلامی اثر بخش بود، مردم باوری ایشان بود؛ لذا باید تلاش کرد که کنار مردم بوده و شعار دادن در مجلس یازدهم اهش پیدا کند و برای مردم کار و تلاش کرده و با شناخت درست از واقعیت های کف جامعه و در اصل صدای مردم در مجلس یازدهم و دارای روحیه مطالبه گری باشیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: در راستای اهداف امام (ره) که در وصیت نامه سیاسی و الهی ایشان مورد تاکید قرار گرفته بود، بحث استقلال است؛ چه استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی است. ضمن اینکه بر باور های دینی خودمان افتخار بکنیم، این جزو مولفه هایی است که امام (ره) به ما آموزش دادند.

حدادی ادامه داد: باور ما می توانیم نیز جزو اندیشه ایی است که امام (ره) به ملت ایران ارمغان داد؛ بنابراین مجلس یازدهم توجه ویژه ای به توانمندی های داخلی دارد و از طرفی تحول و عدالت اجتماعی را دنبال خواهد کرد و همچنین با توجه به علم، دانش و پژوهش حرکت به سوی پسشرفت و اعتلای کشور را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: نخستین گام مجلس یازدهم برای حرکت در مسیر نقشه راه می تواند شفافیت لازم باشد. باید شفافیت را در آرا برده و در بخش دیگر ، معیشت مردم مورد توجه قرار گیرد. از طرف دیگر به مباحث فرهنگی و اعتقادی توجه ویژه دارد و مسیر شهدا را سرلوحه و نقشه راه خود می داند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تاکید کرد: ایجاد اشتغال می تواند راه را برای توسعه و پیشرفت هموار کند؛ لذا باید به سرمایه های انسانی و بخش تولید توجه ویژه صورت بگیرد تا بتوان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: باید بسترهای اصلاح قوانین و نظارت مستمر را در مجلس یازدهم مورد توجه ویژه قرار داد که بنای نمایندگان در این دورهاین است که نظام نظارت گسترده و مطالبه گری جدی را از مسئولان مربوطه داشته باشند تا بتوان مجلسی قوی، کارآمد، انقلابی و مردمی داشته باشیم.