علی حدادی ×

افتتاح خطوط تولید قطعات خودرو تارا در ساوجبلاغ و نظرآباد

مدیر اسفند 2, 1399 0
افتتاح خطوط تولید قطعات خودرو تارا در ساوجبلاغ و نظرآباد
علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو از خط تولید کارخانجات قطعه ساز شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید کرد.

عصر شنبه دوم بهمن ماه ۹۹ /

?علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو از خط تولید کارخانجات قطعه ساز شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد بازدید کرد.

در این بازدید که از کارخانجات فولاد فام ، پروزن، مهندسی خور، اشبنت و جمع ساز در شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد صورت گرفت علی حدادی ضمن تقدیر از زحمات تولیدکنندگان و کارگران و مهندسین پرتلاش گفت: قطعه سازان در استان البرز مایه افتخار و مباهات هستند و نوآوری و خلاقیت در ساخت تولیدات ایرانی موجب بالندگی صنعت خودروسازی کشور شده است.

?نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم شورای اسلامی با اولویت قرار دادن اصلاح قوانین در تلاش است برخی از قوانین مانع تولید را از پیش روی تولید کنندگان بردارد گفت: در چندماه اخیر طی بازدید از کارخانجات صنعتی و دیدار با تولیدکنندگان مشکلات آنان در حوزه های مختلف بررسی و در جهت رفع مشکلات آنان اقدامات موثری صورت گرفته که نیاز به حمایت دولت نیز است.

?سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس افزایش اختیارات بانکها در جهت افزایش ظرفیت تولید در استان را مهم دانست و افزود: آمایش سرزمین حلقه مفقوده استان البرز است و اقدامات و برنامه ریزیهای استان باید بر این اساس صورت گیرد و مجموعه های تولیدی قطعه ساز نیز با اتحاد، همبستگی، روحیه جهادی و تلاش می توانند در عرصه تولید موفق شوند.

?علی حدادی عضو ناظر شورای عالی اشتغال در استان البرز در پایان ضمن حمایت از کارگران استان البرز گفت: انتظار میرود کارگاه‌های تولیدی با ایجاد و تثبیت اشتغال برای نیروهای جوان بومی و متخصص گام برداشته و با امید افزایی در جامعه و تقویت چرخ صنعت را به حرکت درآورند.