علی حدادی ×

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت

مدیر شهریور 13, 1399 0
اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در دستور کار مجلس قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از برنامه اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در اولویت کاری این کمیسیون خبر داد

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج‌ در خصوص اولویت کاری کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  در این کمیسیون چند اولویت  نوشته و و پیگیری می‌شود.

وی اولویت نخست را اصلاح قانون انتخابات شورای شهر و روستا عنوان کرد و افزود: در این راستا کمیته‌ای تشکیل شد و در حال بررسی این موضوع هستیم و امیدواریم به زودی این طرح در صحن اصلی مجلس به رای آورده و این قانون اصلاح شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه اصلاح انتخابات ریاست جمهوری دومین موضوع اولویت‌دار این کمیسیون است، بیان کرد: قانون مدیریت یکپارچه شهری و طرح آمایش سرزمین که در بخش اقتصاد محور و توزیع اعتبارات در سطح استان‌ها حائز اهمیت است در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با عنوان اینکه مطالبه ما در زمینه طرح آمایش سرزمین این است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موظف به ابلاغ آمایش سرزمین است، تصریح کرد: اهمیت این موضوع به این دلیل است که در سطح کشور باید براساس نقشه راه و سندهای بالا دستی اعتبارات  به صورت عادلانه  بودجه و تملک دارای انجام شود.