علی حدادی ×

گلایه سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سنگ اندازی بانک‌ها برای قطعه سازان خودرو/قوانین مزاحم باید اصلاح شود

مدیر اسفند 2, 1399 0
گلایه سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سنگ اندازی بانک‌ها برای قطعه سازان خودرو/قوانین مزاحم باید اصلاح شود
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سنگ اندازی بانک‌ها در ثبت سفارش و پرداخت تسهیلات به قطعه سازان خودرو گلایه کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد ،علی حدادی در دیدار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با جمعی از قطعه سازان و انجمن‌های تخصصی استان البرز که در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد انجام شد، اظهار داشت: در استان البرز آمایش سرزمین مغفول مانده است و البرز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از آن استفاده نشده است.

وی افزود: در مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم که قوانین مزاحم و موانع تولید را اصلاح کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش قوانین بیش از11500 قانون تنقیح شده است، بیان کرد: اولویت اول اصلاح قوانین است و باید قوانین به نفع تولید تغییر و اصلاح شود.

وی با بیان اینکه قطعه سازان استان البرز باید از ظرفیت‌های هم استفاده کرده و همدیگر را بشناسند ، ادامه داد: برخی قطعه سازان از هم شناخت ندارند و در این زمینه باید اقدامات مناسبی انجام شود.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه بانک‌ها اهتمام لازم را برای حمایت از قطعه سازان ندارند، ادامه داد: در بودجه هم نگاه استان البرز نگاه درستی نیست و امروز مشکلات استان البرز زیرساخت‌ها است که در صنعت باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

حدادی با بیان اینکه با جدیت تسهیلات باید به قطعه سازان پرداخت شود، گفت: قوانین به نفع مردم باید تغییر کند و کارگر باید در حوزه معیشتی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتظار ازمدیرعامل ایران خودرو توجه به مطالبات قطعه سازان استان البرز است ، ادامه داد: یکی از ایرادات بانک مرکزی است که بسیاری از مواقع ثبت سفارشی است که نیاز به ارز ندارد معطل می ماند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی در گمرک وجود دارد که باید حل شود ، ادامه داد: مشکلات قطعه سازان به صورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.