علی حدادی ×

علی حدادی:

گرانی کالاها در کشور گسترده‌ترین مشکلی است که مردم با آن درگیر هستند

مدیر فروردین 29, 1401 0
گرانی کالاها در کشور گسترده‌ترین مشکلی است که مردم با آن درگیر هستند
رییس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: در حال حاضر گرانی کالاها در کشور گسترده ترین مشکلی است که مردم با آن در گیر هستند که دلیل اصلی آن ایراد در شبکه توزیع،رانت های پشت پرده و فعالیت دلال ها است. علی حدادی روز شنبه در دیدار با جمعی از اصناف پرتلاش شهرستان نظرآباد با تاکید [&hellip

رییس مجمع نمایندگان استان البرز گفت: در حال حاضر گرانی کالاها در کشور گسترده ترین مشکلی است که مردم با آن در گیر هستند که دلیل اصلی آن ایراد در شبکه توزیع،رانت های پشت پرده و فعالیت دلال ها است.

علی حدادی روز شنبه در دیدار با جمعی از اصناف پرتلاش شهرستان نظرآباد با تاکید بر اینکه اولویت اول مجلس معیشت است افزود: مجلس در تلاش است تا با اصلاح قوانین بحث معیشتی که حقیقتا مردم مشکل دارند را حل کند.

وی با اشاره به اینکه نقطه نظرات اصناف محترم برای ما اهمیت دارد،گفت: در نشست با شما اصناف زحمتکش میتوانیم مشکلات کف جامعه را بگیریم و برای حل آن اقدام کنیم.

حدادی اظهار کرد: واردات در انحصار بود که با تلاش مجلس دارد می شکند و انشاالله امسال شاهد تغییرات خوبی در این موضوع خواهید بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت خرید مردم عزیزمان کم شده است که تلاش کردیم با اصلاح ساختار بودجه و هماهنگی با دولت سیزدهم و سازمان برنامه و بودجه بخش قابل توجهی از مشکلات رفع شود که در بودجه امسال حمایت از اقشار آسیب دیده در اولویت بود.

وی در ادامه با اشاره به پیگیریها و مطالبات انجام شده برای شهرستان نظرآباد،گفت:مطالبه اکثریت مردم شریف شهرستان این بود که ما صدای مردم بشویم که بنده باحدود ۱۴۵ دقیقه سخنرانی در صحن مجلس شورای اسلامی در بخشهای مختلف سعی کردم این مطالبه مردمی را محقق کنم.

علی حدادی با اشاره به محدودیتهایی ایجاد شده در دوران کرونا افزود: در موضوع قانون گذاری،تذکر و موضوعات مختلف از هیچ تلاشی دریغ نکرده ام و وظیفه خود میدانم روزانه کمتر از ۱۲تا ۱۴ ساعت برای مردم وقت نگذارم و حضور در میدان داشته باشم.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد: باتوجه به جمعیت استان البرز توانستیم اعتبارات خوبی برای مناطق محروم،راه روستایی،بهداشت و درمان،کشاورزی،افزایش فضاهای آموزشی،آب و… بگیریم که مهمترین آن جذب دویست میلیارد تومان اعتبار برای آب شرب شهرستان نظرآباد است که انشاالله در شهریور ماه امسال مخزن پنج هزار مکعبی آب شرب نظرآباد تکمیل و شاهد انتقال آب از سد طالقان خواهیم بود.

حدادی در پایان با استقبال از تشکیل جلسات بااصناف گفت: تلاش میکنیم این جلسات خروجی خوبی داشته باشد و شاهد رفع مشکلات اصناف و مردم باشیم.