علی حدادی ×

علی حدادی؛

کابینه دولت سیزدهم توانمند، علمی و جوان است/ وزرای انتخابی باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شوند

مدیر شهریور 1, 1400 0
کابینه دولت سیزدهم توانمند، علمی و جوان است/ وزرای انتخابی باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شوند
وزرای پیشنهادی در صورت رای اعتماد باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه شده و نیرو‌های مستعد و نیروی جوانی که توانمند هست را به کار بگیرند

علی حدادی؛
کابینه دولت سیزدهم توانمند، علمی و جوان است/ وزرای انتخابی باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شوند

حدادی گفت: وزرای پیشنهادی در صورت رای اعتماد باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه شده و نیرو‌های مستعد و نیروی جوانی که توانمند هست را به کار بگیرند.
علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: اکثر نیروهایی که برای کابینه دولت سیزدهم معرفی شدند از نیروهای توانمند، علمی و جوان‎هایی هستند که می‌توانند کارآمدی لازم رو در دولت مردمی داشته باشند.
وی ادامه داد: برنامه کلی و کلیاتی که تاکنون ارائه شده برنامه‌های خوبی هست و ما توانمندی خوبی را می‌بینیم؛ ما کارآمد سازی را در دولت مردمی و قوی آقای رئیسی انتظار داریم؛ کارآمدسازی زمانی هست که از افراد قوی، کارامد و برنامه محور بتوانند در مسیر توسعه کشور و پیشرفت حرکت‌های خوبی انجام بدهند‌‌ استفاده شود.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در ادامه به تشریح مشکلات و چالش های وزارت خانه نیرو پرداخت و گفت: مشکلات جدیدی که وزارت نیرو با آن درگیر هست، مشکلات تولید انرژی است؛ ما امروز مشکل کمبود برق داریم. چه نیروگاه ها که باید فعال می‌شدند و باید در مدار تولید قرار می‌گرفتند، چه سوخت نیروگاه‌ها که باید تامین می‌شد؛ ما در تامین و تولید برق در سطح کشور در هشت سال گذشته کم کاری های جدی را شاهد بودیم که مشکلات جدی را ایحاد کرده است.
حدادی در خصوص بخش آب گفت: پیش‌بینی‌های دقیق و کاملی باید انجام می‌شد‌ که نشد. متاسفانه برنامه خوبی در بخش آب از دولت سابق ندیدیم و عملا مشکلات زیادی چه در شهر ها و روستا ها و چه در آب شرب داشتیم. مخصوصا در بخش کشاورزی که با مشکل کمبود آب برای زمین های کشاورزی مواجه بودیم.
وی درباره گزینه وزارت نیرو افزود: جلسات خوبی با محرابیان وزیر پیشنهادی داشتیم؛ کمبود انرژی الان در سطح‌های مختلف مشهود است و کار برای وزیر آینده سخت است.
نماینده ساوجبلاغ درباره برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: آقای محرابیان برنامه هایی ارائه دادند برای تامین و تولید انرژی‌ که برنامه های خوبی بوده و اگر اجرایی بشود موفق خواهند بود؛ گزینه‌های اعلام شده در صورت رای اعتماد باید با روحیه جهادی و انقلابی وارد صحنه شده و نیرو های مستعد و نیروی جوانی که توانمند هست را به کار بگیرند.