علی حدادی ×

پیوست فرهنگی در کلیه فعالیت های دستگاه ها تدوین گردد

مدیر آذر 17, 1400 0
پیوست فرهنگی در کلیه فعالیت های دستگاه ها تدوین گردد
مراسم بزرگداشت روز فرهنگی هشتگرد با حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

علی حدادی در همایش به مناسبت روز فرهنگی هشتگرد بیان داشت :۱۷ آذر روز بسیار مهمی برای شهروندان ، هنرمندان ، فرهیختگان شهرستان ساوجبلاغ بویژه شهر هشتگرد می باشد. این مراسم به مناسبت گرامیداشت محله ینگی امام که کاروانسرای آن در چنین روزی به ثبت ملی رسیده است و منطقه ای است که میراث فرهنگی باید تلاش ویژه ای در این راستا انجام دهد و مجموعه آثار ملی تا امروز نباید به این وضعیت بماند و قطعا باید رونق پیدا کند و کار های فرهنگی و هنری در این کاروانسرا و مرکز فرهنگی صورت گیرد و باید یک فکر اساسی برای فعالیت این مجموعه که ظرفیت ارزشمندی است صورت گیرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : شهرستان ساوجبلاغ همچنین از مجموعه گردشگری و فرهنگی دیگری از جمله مناطق: اغشت ، سیباندره، مجموعه روستاهای بالادست بخش چندار، ولیان ، کردان ، روستاهایی که مراکز گردشگری به حساب می آیند و همچنین فرهیختگان و مشاهیر ارزشمندی برخوردار است .
وی افزود : دستگاه های اجرایی حتماً بایستی پیوست فرهنگی در فعالیت هایشان تدوین نمایند و این نشاط و شادابی که در جامعه ما متاسفانه بیش از ۱۸ ماه ویروس کرونا برای مجموعه های فرهنگی ، هنری و ورزشی مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است و انشالله به حول و قوه الهی با دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی با واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس منحوس کاملا ریشه کن گردد و نشاط و شادابی به جامعه بازگردد و فرماندار شهرستان در بحث اعتبارات و بودجه به مباحث فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشد .
 حدادی در راستای جذب اعتبارات محرومیت زدایی برای غرب استان البرز بیان داشت : با ابلاغ مناطق محروم امیدواریم اعتبارات بسیار خوبی به شهرستان های حوزه انتخابیه در راستای عمران و آبادانی لحاظ گردد و همچنین در خصوص عملیاتی شدن انتقال آب سد طالقان نیز مطالبی را عنوان نمود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص عقب ماندگی در حوزه فرهنگی افزود : در جلسه ای که با وزیر میراث فرهنگی داشتیم در مباحث فعالیت های فرهنگی ، هنری و فعالیت های ورزشی امیدواریم آینده بسیار خوبی را داشته باشیم و با پیگیری های مسئولین دستگاه های اجرایی ، استاندار و وزرای دولت مردمی با انسجام وحدت خبرهای خوبی را برای بهترین مردم در بحث معیشت و اشتغال داشته باشیم و فارغ التحصیلان رشته های مختلف با توجه به اینکه بستر مناسبی در مرکز تحقیقات کاوش فراهم گردیده است تا ۱۲ ماه آینده ۲۵۰ شرکت دانش بنیان فارغ التحصیلان رشته های مختلف انجام می گردد .
وی افزود : بنده به نوبه خود از همه فعالین فرهنگی و عرصه های مختلف هنری و مخصوصاً از برگزار کنندگان نمایشگاه تشکر می نمایم و بایستی از این عزیزان حمایت شود تا این نمایشگاه صرفاً در مراسمی برگزار نگردد و جمع گردد و باید مکانی در اختیار این عزیزان قرار گیرد تا محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند و باعث درآمدزایی گردد و در موضوع معیشت مردم ، وظیفه خود را انجام دهیم .
حدادی همچنین از گروه سرود قلب های بیقرار وابسته به کانون امام خمینی (ره) مصلی شهر هشتگرد که همواره در عرصه های شهرستانی ، استان کنی و ملی فعالیت می نمایند تقدیر و تشکر نمود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتصاب شهردار هشتگرد در سخنانی بیان داشت : مجموعه کاروانسرای ینگی امام بایستی به یک مرکز فرهنگی و رونق اقتصادی تبدیل گردد و و بنده به نیابت از اهالی شریف ینگی امام خواستار توجه ویژه به منطقه ینگی امام می باشم و همچنین به نقاط مختلف شهر هشتگرد باید توجه گردد.
علی حدادی تصریح کرد: دو طرح رتبه بندی معلمان و طرح شفافیت آرا در هفته آینده در صحن مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد