علی حدادی ×

پیام منتخب مردم ساوجبلاغ به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیر اردیبهشت 2, 1399 0
پیام منتخب مردم ساوجبلاغ به مناسبت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
«سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب اسلامی است چرا که از بطن انقلاب روییده، رشد کرده و رو به کمال است.» مقام معظم رهبری(معظم له)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) توسط جوانان متعهد و دلسوخته انقلاب و ولایت فقیه تشکیل شد، سرو بلند قامتی است که نمادی ارزشمند است و ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سرور شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

پس از ۸ سال دفاع مقدس سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت ایران اسلامی، تمام تلاش خویش را به کار گرفته تا در این میدان مقدّس نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.

نقش سپاه پاسداران در وحدت میان نیروهای مقاومت و آزادی خواه منطقه و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و برقراری آرامش که با فرماندهی سردار دلها شهید حاج قاسم عزیز سلیمانی شکل گرفت برای همیشه لرزه براندام مزدوران جهانی انداخت راهی که تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان سرافراز در سال‌های اخیر با تکیه بر ایمان، توکل و سربازی ولایت فقیه در کنار مردم در سختی ها و دشواری‌های فراوان آنان همانند زلزله (کرمانشاه)، سیل ( گلستان، خوزستان، لرستان، سیستان و بلوچستان) و اخیرا در شیوع ویروس منحوس کرونا حضوری چشمگیر، مخلصانه و راهگشا داشت.

پاسدار انقلاب، در مکتب ناب محمدی (ص) درس مردانگی و گذشت، فداکاری و شجاعت، عزت و افتخار می آموزد و در مکتب عاشورا و سالار شهیدان راه عشق را می پیماید.

روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، پاسداران و بسیجیان سلحشور تبریک عرض می نمایم.