علی حدادی ×

پیام “علی حدادی” در پی پیروزی آیت الله رئیسی و حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات ۱۴۰۰

مدیر خرداد 29, 1400 0
پیام “علی حدادی” در پی پیروزی آیت الله رئیسی و حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات ۱۴۰۰
پیام تبریک علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در پی پیروزی آیت الله رئیسی و حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات ۱۴۰۰

“بسم الله الرحمن الرحیم”

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی

خدمت حضرتعالی و به پیشگاه ملت شریف ایران عرض سلام و ادب دارم و در برابر این همه بصیرت، سر تعظیم فرود می آورم.

?بار دیگر لطف خداوندی شامل حالمان شد، هم او دلهارا هدایت کرد و مردم، فاعلان “وافعَلوالخير” شدند و با هدایت های مدبرانه رهبر حکیم انقلاب باردیگر حماسه ای در تاریخ سیاسی این سرزمین افریدند و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

?با تمام بدعهدی ها و ناکارآمدیهای مدیریتی که در این آخرین امتحان دولت نیز به وفور به چشم آمد؛ علیرغم مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی؛ و با وجود نگرانی بابت ویروس منحوس کرونا، ملت شریف و نجیب ایران نشان داد دردی هم اگر هست، درمانش در وطن است و ماندن بر سر همان عهد و پیمانی که با روح خدا بسته.

?رای جمهور، نه رای به اشخاص که به جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از خون شهداست.

?منصفانه نیست اگر جهاد هموطنان مقیم خارج از کشور را در امر رای دادن نادیده بگیریم؛ کسانی برای اصلی ترین حق شهروندی خود، آماج حملات وحشیانه کسانی قرار گرفتند که ادعای آزاداندیشی و روشنفکریشان گوش فلک را کر کرده است!

?برای حضرتعالی توفیق بزرگی ست که آراء اکثریت چنین مردمان نیکی را کسب کرده اید. از صمیم قلب این موفقیت را تبریک می‌گویم و معتقدم که باور راسخ جنابتان به پیروی از منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین کارنامۀ درخشان جنابعالی در عدالت‌محوری و حمایت از محرومین و مستضعفین و توفیقات شما در دستگاه قضا که موجی از امید و رضایت در بین مردم ایجاد کرد، و همچنین اعتقاد شما به اولویت شایسته‌سالاری و مقابله ساختاری با فساد، نوید دهندۀ آینده‌ای درخشان برای ملت عزیز ایران و گام بلند کشور به سوی قله‌های پیشرفت و اقتدار و رفاه خواهد بود؛ ان‌شاءالله.

?مسیر تازه آغاز شده و راهی سخت پیش روست؛
امید به خدا و باور به مردم، نوری ست که طریق آسان‌می نماید.

?ان شالله که در ظل توجهات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و به برکت میلاد با سعادت حضرت شمس الشموس و خواهر گرانقدرشان، استوارتر از قبل در مسیر خدمت به این نظام مقدس گام بردارید.

با ارزوی توفیقات روزافزون
علی حدادی
خادم مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی