علی حدادی ×

پیام علی حدادی به مناسبت روز قدس

مدیر خرداد 2, 1399 0
پیام علی حدادی به مناسبت روز قدس
علی حدادی، منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم بهمناسبت روز قدس پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیل است: بسم الله الرحمن الرحیم به تعبیر امام راحل (ره) مسأله‌ى فلسطين، مهمترين مسأله‌ى دنياى اسلام است و يكى از مصائب بزرگ جهان بشريت كنونى است. هر فردی كه احساسى در مورد انسان [&hellip

علی حدادی، منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم بهمناسبت روز قدس پیامی منتشر کرد. متن پیام به شرح زیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به تعبیر امام راحل (ره) مسأله‌ى فلسطين، مهمترين مسأله‌ى دنياى اسلام است و يكى از مصائب بزرگ جهان بشريت كنونى است. هر فردی كه احساسى در مورد انسان و حقوق انسانیت دارد و دم از حمايت از انسانهاى مظلوم مى‌زند، بايد در اين قضيه صاحب داعيه باشد و اين قضيه را مساله خود بداند.
خيزش اسلامى و يا به تعبير ديگر جنبش بيدارى اسلامى ، پس از پيروزى
انقلاب اسلامى در ايران و ظهور حركت امام خمينى (ره) در چهار دهه‌ اخير، با قدرت تمام در صحنه‌ منطقه و جهان اسلام ظاهر شده
است. امروز محور اصلى اين جنبش و حركت، مسأله‌ى فلسطين است.
امروز، ملت مسلمان فلسطین با همه گرفتارى ها ، امیدشان به مسلمانان جهان و به خصوص مردم ايران و نظام جمهورى اسلامى
است. زنان، مردان و کودکان مظلوم فلسطينى که گاه و بی گاه مورد تهاجم جنايت آمیز رژیم صهیونیستی قرار دارند اميدشان به ملت ایران و سربازان مقاومت است.
باید بدانیم ايران عزيز ما و نظام مقدس جمهورى اسلامى و ملت بزرگ ما مى‌توانند براى دنيا الگو باشند؛ همچنان كه در
منطقه‌ و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی تا امروز در ميدانهاى مختلف الگو بوده‌اند.
سربازان مقاومت اسلامی به فرماندهی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نگین انگشتری امنیت، وحدت و یکپارچگی در منطقه بودند و نشان خواهند داد فرزندان و سربازان حاج قاسم راه او را با اتکال بر خداوند و بارمز “بسم الله قاصم الجبارین” ادامه خواهند داد و ملت سرافراز ایران در روز جهانی قدس شریف همراه با مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و هر چند امسال با شیوع بیماری منحوس کرونا توفیق حضور در میدان ها را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و حمایت با صلابت از مردم فلسطین و آزادی قدس شریف ندارند اما موضع خود در حمایت از مظلومیت تنفر از استکبار و قدرت طلبان متوهم جهان حفظ خواهند کرد.

علی حدادی