علی حدادی ×

پیام حدادی به مناسبت نیمه شعبان

مدیر فروردین 21, 1399 0
پیام حدادی به مناسبت نیمه شعبان
روز ولادت مهدی موعود (عج) ، حقیقتاً روز عید همه انسان‌های پاک و آزاده عالم است

بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب و پیشوای آزادگان جهان امروز وجود مقدّس حضرت حجّت ارواحنافداه در میان انسان‌های روی زمین، منبع برکت، منبع علم، منبع درخشندگی، زیبایی و همه خیرات است.
مردم عزیز ایران و استان البرز در این روزهای دشوار که ویروس کوچکی جهان را به خسران کشیده است و کشور های به ظاهر ابر قدرت را به زانو درآورده است مشاهده می کنیم که مردم در کلیساهای بزرگ جهان هم دست به دامان یکتای جهان هستی شده و دست به دعا برافراشته اند گویی علم این بار به زانو درآمده است و راه نجات بشر توسل به خداوند منان است و بر خود می بالیم ملت شریف ایران و البرز با اتکال بر خداوند رحمان و رحیم با حفظ نیروی انقلابی و جهادی شهر به شهر در تلاش هستند تا در کنار هم و با هم آرامش را به کشور عزیزمان بر گردانیم.

همچنین بر خود لازم می دانم هفته گرامی داشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را خدمت همه حافظان اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کنم.

در روز مبارک نیمه شعبان و سالروز با سر سعادت امام عصر (عج) از پیشگاه خداوند بزرگ سلامتی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیزمان را طلب دارم و امیدوارم بزودی با تلاش و پشتکار و با ایمان به قدرت الهی از شر ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم و مردم طعم آرامش را در کنار هم بچشند. الهی آمین.
:rose:الهم عجل لولیک الفرج :rose: