علی حدادی ×

پیام تسلیت علی حدادی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر مرداد 27, 1400 2
پیام تسلیت علی حدادی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
پیام تسلیت علی حدادی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

محرم، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و ایستادگی بر ستون ایمان و کربلا سرزمین ندای “هل من ناصر ینصرنی” به رهپویان طریق آزادگی در طول تاریخ است که عاشورا در این رسالت ماندگار ،وحی نورانی پیامبران را دیگربار در گوش‌های سنگین فرود آورد و بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.
نهضت انقلابی ما نیز به تأسی از نهضت عاشورا احیا کننده فضیلت و ارزش‌های اسلامی می‌باشد که در گام دوم انقلاب این دستاورد غنی، نیازمند بازیابی پیام حضرت سیدالشهدا (ع) برای حل مشکلات و ایستادگی در مقابل بداندیشی دشمنان هستیم.
واقعه دردناک و غم انگیز تاسوعا و عاشورا حسینی که صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود حقیقتی است که همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی و توجه به پیام ” عدالت همه جانبه” و “منطق عاشورا” ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می دهند. قیام ابا عبدالله الحسین(ع) از آنجا که نشأت گرفته از حق و راستی بود، زمینه ساز حرکت های جهادی و جنبش ها و نهضت های بزرگ اسلامی و آزادی خواهی در تاریخ شد.
مجاهدت‌هاى سیّدالشهدا علیه السلام و همه شهداى راه حق و فضیلت در طول تاریخ، براى آشنا کردن مردم با خداوند متعال و استقرار یگانه‏‌پرستى در سایه حکومت دینى در جهان بود؛ آنچه حسین علیه السلام را می‌آزرد دوری مردم از روح دین و بندگی خدا بود.
اینجانب با آرزوی قبولی عزاداری و توسل‌های مردم متدین و محب اهل بیت در استان البرز ؛ فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم.

2 دیدگاه
  1. محسن روزبان (گاز البرز،اداره هشتگرد) مرداد 29, 1400 در 8:21 ب.ظ - پاسخ

    نماینده محترم مردم شریف استان البرز
    جناب آقای دکتر حدادی
    لطفا در جلسات رای اعتماد آقای مهندس اوجی( وزیرپیشنهادی دولت)، رفع بلاتکلیفی ۱۰ ساله ساختار اداری و معیشتی نیروهای قرارداد مدت موقت را درخواست فرمایید
    با تشکر
    لطفا یه وقت ملاقات جهت گفتگو مفصل و شرح حال کامل به حضورتان اعلام بفرمایید
    .