علی حدادی ×

پیام تبریک روز خبرنگار

مدیر مرداد 17, 1400 0
پیام تبریک روز خبرنگار
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ طی پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت

?نماینده مردم شریف ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ طی پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ

?۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، روز سنگربانان خاکریزهای رسانه‌ای جنگ نرم را به همه آنانی که در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی صادقانه و منصفانه تلاش و فعالیت دارند، تبریک عرض نموده و از زحمات ارزشمند آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

?امروز جامعه ما بیش از گذشته نیاز به تبیین شفافیت آگاهی و روشنگری دارد. خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند در این عرصه خصوصا در راستای تقویت امید به آینده و افزایش اعتماد عمومی بسیار موثر باشند. آنچه که آنان را در این مسیر موفق می‌دارد، حق طلبی و حق‌گویی و دوری از معادلات ناصواب است.

?سختی‌ها و رنج‌های شغل خبرنگاری و درعین حال مشکلات معیشتی و شغلی این عزیزان برای ما پوشیده نیست. امید است توجه بیش از پیش به این حوزه و تلاش در رفع مشکلات اصحاب رسانه، باعث شود تا خبرنگاران به عنوان چشم‌های بیدار در کنار همه ارکان جامعه برای حرکت در مسیر تعالی و توسعه به رسالت خویش عمل کنند.

?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته خصوصا خبرنگاران عزیز استان البرز و خبرنگاران عزیز پارلمانی که با تراوش اندیشه و جاری سازی آن با نقش قلم تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

برادر شما
?علی حدادی
نماینده مردم شریف ساوجلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ