علی حدادی ×

پاسخ وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امورداخلی و شوراها

مدیر آبان 27, 1399 0
پاسخ وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون امورداخلی و شوراها
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حضور و پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور به همراه معاونین سیاسی، انتظامی و پارلمانی خود حضور یافتند و به سوالات جمعی از نمایندگان پاسخ دادند.

وی در ادامه اظهار کرد: نمایندگان سوالاتی را در مباحث مختلف استانی نظیر تقسیمات کشوری، سهل انگاری برخی از فرمانداران و عدم حضور برخی از استانداران در حوزه ها مطرح کردند، وزیر کشور نیز به همراه معاونین توضیحاتی را به نمایندگان سوال کننده ارائه کردند. در نهایت مهلت دو هفته ای داده شد تا مباحث مطرح شده پیگیری شده و بررسی میدانی صورت گیرد و جلسات مرتبط با حضور سوال کنندگان برگزار گردد.

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: یکی از سوالات را آقای نوروزی نماینده رباط کریم مطرح کردند که در خصوص عدم ممانعت فرمانداری رباط کریم از ساخت و ساز در زمینی ۷۰۰ هکتاری بود که مالکیت آن به منابع طبیعی و سازمان اوقاف بازمی گشت. ایشان از سهل انگاری فرماندار این منطقه گلایه مند بودند و قرار شد این موضوع دنبال شود.