علی حدادی ×

علی حدادی، عضو کمیسیون شوراها:

وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند

مدیر اردیبهشت 15, 1401 0
وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند
گروه استان‌ها ـ رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه عدم افزایش قیمت‌ها شرط حذف ارز ترجیحی بوده است، گفت: وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوجبلاغ، علی حدادی در مراسم گرامیداشت روز شوراهای اسلامی که عصر امروز در بخش چندار و کوهسار شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: در موضوعات مختلف و در امور باید به اراده خداوند و فضلش امیدوار بود و به فضل و کمک خدا کارها انجام می‌شود.

وی افزود: مردم ایران همیشه پای کار نظام و انقلاب هستند و همیشه باید قدردان این مردم خوب و نجیب باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با بیان اینکه بهترین پاسخ به مردم تلاش و کار شبانه‌روزی است، متذکر شد: دولت مردمی که امید را برای مردم ایجاد کرده انتظارات را از وزرا بالا برده است و وزرا باید برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل و نظارت در بازار باید مراقبت کنند.

نماینده ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اراده و دلسوزی می‌تواند مانع از ایجاد مشکلات برای مردم شود، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس در کمیسیون تلفیق با حذف ارز ترجیحی موافقت نکردند و در این زمینه دلیل داشتیم که دلیل نمایندگان حمایت از مردم بود.

حدادی با ابراز اینکه جراحی اقتصادی و جلوگیری از هدررفت ارز از اولویت‌ها است، تأکید کرد: مردم خط قرمز ما هستند و مجلس با حذف ارز ترجیحی مخالفت کرده است و یکی از دلایل مخالفت مجلس عدم پیش‌بینی و نداشتن برنامه‌محور بودن دولت برای آزادسازی ارز است.

وی با تصریح به اینکه دولت باید فکری برای جلوگیری از احتکار و قاچاق می‌کرد، اضافه کرد: باید پیشگیری و پیش‌بینی لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام می‌شد و باید برای مردم دلایل این موضوع به‌طور شفاف توضیح داده می‌شد تا مردم در این راه همراه شوند، مردم ایران در سخت‌ترین مراحل نظام و انقلاب همراه بوده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با یادآوری اینکه شرط حذف ارز ترجیحی در هر بخشی عدم افزایش قیمت بوده است، گفت: امروز فشار بر جامعه و اقشار کم‌برخوردار تحمیل می‌شود و به‌هرحال تاب‌آوری مردم در یک سطحی است و دولت باید در این زمینه فکری عاجل کند.

حدادی با اظهار اینکه وزیر اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی هفته آینده باید در مجلس پاسخگوی گرانی‌ها باشند، متذکر شد: قرار ما با مردم این است که با صداقت مطالبه‌گری کنیم و باید به‌عنوان صدای مردم مطالبات را با صداقت انعکاس بدهیم.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمایش سرزمینی استان البرز ایراد دارد که نیازمند اصلاح است، گفت: بخش گردشگری استان البرز و بهداشت و درمان و توسعه این بخشها معطل است و همه این موضوعات بستگی به تهیه و اصلاح سند آمایش سرزمینی در استان البرز دارد.

وی با تأکید به اینکه باید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز جلوگیری شود، ادامه داد: مدیران ما باید انگیزه کاری داشته باشند و مدیران‌کلی که در استان به‌کار گرفته می‌شوند باید مدیران بومی آشنا به استان باشند و دود به‌کارگیری مدیر غیربومی به چشم مردم البرز می‌رود.