علی حدادی ×

نگاه به صنایع دستی البرز نیازمند تغییر است

مدیر خرداد 25, 1401 0
نگاه به صنایع دستی البرز نیازمند تغییر است
گروه استان‌ها-رئیس مجمع نمایندگان استان البرز از لزوم توجه ویژه به صنایع دستی خبر داد و گفت: نگاه به صنایع دستی استان نیازمند تغییر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در مراسم گرامیداشت هفته میراث فرهنگی که عصر امروز در نظر آباد برگزار شد، اظهار داشت:استان البرز از ظرفیت‌های بسیار زیادی است.

وی افزود: جایگاه و منزلت صنایع دستی در میان هنرها بسیار ویژه است و ما امروز شاهد ارزشمندی صنایع دستی و هویت بخشی آن در جامعه هستیم.

حدادی بابیان اینکه باید نگاهمان را به حوزه صنایع دستی تغییر دهیم،افزود: تقویت بُعد اقتصادی و معیشتی زندگی،از دیگر ویژگی‌‌های هنرهای سنتی است که می‌ تواند ما را از مشکلات عدیده اقتصادی برهاند.

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظراباد،طالقان و چهارباغ در ادامه با اشاره باینکه ما دریای بیکران از هنر هستیم و هنرمندان فاخری در استان البرز هستند، گفت: در حوزه صنایع دستی هنرمندان بسیار زیادی در سراسر کشور فعال هستند که صنایع دستی می تواند بزرگترین نقش در صادرات و جذب توریست داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به هنرمندان صنایع دستی تصریح کرد: مشکلات این حوزه و هنرمندان صنایع دستی از جمله حق الزحمه مربیان را از وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری پیگیری می کند.

در پایان این مراسم از هنرمندان و فعالان حوزه صنایع دستی این شهرستان نظرآباد تقدیر شد.