علی حدادی ×

علی حدادی؛

کار سختی پیش روی دولت جدید است/ لزوم «اقدام به موقع» برای حل مشکلات

مدیر تیر 4, 1400 0
کار سختی پیش روی دولت جدید است/ لزوم «اقدام به موقع» برای حل مشکلات
نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان وچهار باغ تاکید کرد: قطعا کار سختی پیش روی دولت جدید است، لذا باید با شجاعت، جدیت و اولویت‌بندی صحیح و زمان‌بندی درست، مشکلات کشور را پیگیری و رفع کنند.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: نخستین وظیفه ما مسئولان این است که به صورت زبانی و عملی از همه اقشار مردم که در صحنه انتخابات حضور یافتند و تلاش دشمن و تبلیغات رسانه‌ای پرقدرت آن را ناکام گذاشتند، تشکر کنیم.
وی ادامه داد: دشمن به دنبال گسست میان مردم و صندوق‌های رأی بود، ولی با همه تلاش‌های آنها و نیز با وجود سنگ‌اندازی‌ها و کوتاهی‌های مجریان در ساعات اول روز رأی‌گیری و علیرغم همه مشکلات اقتصادی و فاصله طبقاتی در 8 سال اخیر، مردم حماسه بزرگی خلق کردند و این حماسه حضور به یادگار خواهد ماند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به تحقق «انتخاب اصلح» در انتخابات گفت: در این انتخابات با توجه به معیارهایی که از یک مدیر تراز انقلاب اسلامی مدنظر است، فردی انتخاب شد که ان‌شاءالله زمینه تشکیل دولت انقلابی و باورمند به جوانان و دارای اهتمام نسبت به مبارزه با فساد را فراهم می‌کند.

بیش از 82 درصد اختیارات کشور به دست قوه مجریه است

حدادی با اشاره به گستردگی اختیارات رئیس جمهور در ساختار سیاسی و اداری کشور، اظهار داشت: بیش از 82 درصد اختیارات کشور به دست قوه مجریه است و بیش از 300 هزار مدیر اجرایی از سطوح کلان تا بخش‌ها و روستاها نیز همگی در حیطه اختیار ریاست جمهوری قرار دارند، لذا اختیارات ریاست جمهوری ویژه است و اگر با اعتقاد پای کار باشند، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
وی در ادامه با بیان اینکه باید به این مردم افتخار کرد که بهترین مردم جهان هستند تصریح کرد: انتظارات و توقعات مردم بیشتر از گذشته باید برآورده شود و دولت انقلابی با اعتقاد به ظرفیت‌های خوب داخل کشور، باید در کنار مردم باشد و مجلس نیز برای اصلاح قوانین و ریل‌گذاری مناسب کمک خواهد کرد تا زمینه حل مشکلات و بهبود وضع تولید و اشتغال‌زایی فراهم شود.

رئیس جمهور و دولت جدید، مسائل را اولویت‌بندی کنند

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی، در ادامه در خصوص مهم‌ترین اقداماتی که دولت جدید باید مدنظر داشته باشد، گفت: نکته‌ای که دولت انقلابی آینده باید مورد توجه قرار دهد، این است که یک تیم عملیاتی از وزرا و معاونان رئیس جمهور و جدا از سهم‌خواهی‌ها تشکیل شود و اگر در این رابطه دقت نشود ممکن است سهم‌خواهی‌ها به دولت آسیب بزند؛ این مسأله هوشیاری می‌خواهد تا از نفوذ افرادی که از همین حالا چهره‌ها را عوض کرده‌اند، جلوگیری شود و امیدواریم با درایتی که جناب آقای رئیسی دارد، این خطر رفع شود.
حدادی ادامه داد: در قبال نیازها و مطالبات مردم نیز باید اولویت‌بندی درستی انجام شود؛ به ویژه در حوزه اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی، این اولویت‌بندی اهمیت بیشتری دارد.
وی افزود: بخشی از مشکلات به خاطر پای کار نبودن مسئولان و حضور نداشتن آنها در کنار مردم و در کف جامعه است؛ لذا یکی از نخستین اولویت‌های دولت آینده باید این باشد که رئیس جمهور و وزرا و دیگر مسئولان در کنار مردم باشند تا کارآمدی دولت انقلابی و نظام جمهوری اسلامی را نشان دهند.

کار سختی پیش روی دولت جدید است/ لزوم «اقدام به موقع» برای حل مشکلات

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین با اشاره به برخی تبلیغات رسانه‌ای زودهنگام در داخل علیه دولت جدید و با اشاره به تحرکات بانیان وضع موجود در این حوزه، تصریح کرد: این حملات در شرایطی است که دولت هنوز کار را شروع نکرده و با توجه به مشکلاتی که دولت فعلی برای دولت آینده فراهم کرده، قطعا کار سختی پیش روی دولت جدید است؛ لذا باید با شجاعت، جدیت و اولویت‌بندی صحیح و زمان‌بندی درست، مشکلات کشور را پیگیری و رفع کنند.
حدادی خاطرنشان کرد: کلید واژه اصلی مدنظر رهبر انقلاب در خصوص دولت‌ها همواره «اقدام به موقع» بوده است، نه تاخیر و نه تعجیل؛ لذا انتظار داریم دولت آینده با همین رویکرد، پیگیری مشکلات کشور را مدنظر داشته باشد.