علی حدادی ×

نظارت میدانی علی حدادی در جهت بررسی موانع تولید در صنایع و شرکت‌های صنعتی با برگزاری میز خدمت+فیلم

مدیر خرداد 8, 1400 0
نظارت میدانی علی حدادی در جهت بررسی موانع تولید در صنایع و شرکت‌های صنعتی با برگزاری میز خدمت+فیلم
نظارت میدانی علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در جهت بررسی موانع تولید در صنایع و شرکت‌های صنعتی با برگزاری میز خدمت

?نظارت میدانی در جهت بررسی و رفع موانع و مشکلات تولید در صنایع و شرکت‌های صنعتی با حضور علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ به همراه فرماندار ساوجبلاغ، مدیر کل صمت استان البرز و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان البرز در میز خدمت در شهرک صنعتی هشتگرد صورت گرفت.
?نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت جلوه‌های مختلفی دارد و نمایندگان در برخی موارد عملکرد وزرا، رئیس جمهور و استاندار و همچنین پایبندی مسئولان به قوانین را ارزیابی و بررسی می کنند و یکی از نظارت‌ها هم نظارت‌ میدانی است که اعتماد عمومی را تقویت می‌کند و امید را در آحاد مردم افزایش می‌دهد.
?وی ادامه داد: میز خدمت و نظارت میدانی محاسن زیادی دارد ضمن اینکه مردمی بودن مجلس را نشان می‌دهد چهره به چهره و بدون هیچ واسطه ای دغدغه ها و چالش های یک سازمان، جامعه، شهر و استان در معرض دیدگاه متولیان به تصویر کشیده می‌شود و به همان نسبت چتر حمایتی مجلس بیشتر باز خواهد شد.
?حدادی یاد آور شد: نظارت های میدانی که در قالب های مختلف صورت می‌گیرد این بار در میز خدمت باعث می‌شود مجموعه‌های صنعتی نیاز به رفع موانع تولید، خلاءهای قانونی و قوانین مزاحم باشد در دستور کار قرار گیرد.
?وی در خصوص ادامه‌ی نشست‌های تخصصی گفت: در میز خدمت شهرستان ساوجبلاغ بیش از 40 واحد صنتعی حضور پیدا کردند که این نشست برای بخش‌های مختلف صنتعی هم صورت می‌گیرد و با پیگری و رفع موانع تولید رونق تولید در منطقه را شاهد خواهیم بود.
?حدادی با اشاره به اینکه همیشه در بازدیدهای نظارتی و میدانی، برطرف کردن ایرادات و مشکلات را به دولت گوشزد کرده‌ایم، تاکید کرد: با توجه به شعار سال که رهبری آن را تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها قرار داده‌اند، بازدیدهای نظارتی را تقویت می‌کنیم و به سادگی از کنار موانع نمی‌گذریم.