علی حدادی ×

نشست علی حدادی با امام جمعه محترم و روحانیون معزز نظرآباد

مدیر اسفند 7, 1399 0
نشست علی حدادی با امام جمعه محترم و روحانیون معزز نظرآباد
حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مصلی شهرستان نظرآباد و دیدار با امام جمعه محترم و روحانیون انقلابی شهرستان نظرآباد

‍ پنجشنبه ۷ اسفندماه ۹۹/

?حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در مصلی شهرستان نظرآباد و دیدار با امام جمعه محترم و روحانیون انقلابی شهرستان نظرآباد

علی حدادی طی سخنانی گفت: جبهه حق امروز با پرچم داری و سکان داری مقام معظم رهبری حرکت درخشانی را در پیش گرفته است و دسیسه ها و تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم که دشمنان انقلاب اسلامی داشته اند را خنثی کرده است.

حدادی با اشاره به اینکه وظیفه ما در گام دوم انقلاب اسلامی، انگیزه الهی و نگاه جامع بر ظرفیت های داخل کشور اعم از معنوی، اقتصادی و سرمایه انسانی است، افزود: امروز رویکرد نگاه به داخل با تفکر روحیه انقلابی و جهادی، حرکت خود را با شتاب و دقت به رهبری امام خامنه ای در پیش گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: تاکنون به تشکیل دولت اسلامی که هدف اصلی انقلاب اسلامی است نرسیده ایم و پس از دولت اسلامی و ساختار سازی باید به سمت تمدن نوین اسلامی برای بستر سازی حکومت جهانی نیاز به روشنگری و بصیرت افزایی و انسجام تفکر ولایی و وحدت کلمه داریم.

حدادی با اشاره به اینکه انگیزه الهی و وحدت کلمه دو مولفه موثر در پیروزی انقلاب بود و امروز تمام استکبار به این دو مولفه ای که امام (ره) ان را شرط استمرار انقلاب دانست هجمه وارد می کند، تصریح کرد: باورمندی رمز پیروزی ایران در دفاع مقدس و ناکامی استکبار با تخاصم شدید در عراق و سوریه توسط مکتب سردار سلیمانی بود.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی انسجام و وحدت را نیاز امروز جامعه دانست و با تاکید بر اینکه رهبری فرمودند آینده ای درخشان برای نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، تولید قدرت نرم را به جهت منظومه فکری امام (ره) و رهبری را به دنبال دارد و امروز قدرت نرم استکبار حهانی را به دلت و خواری انداخته است.

حدادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فروپاشی نظام سرمایه داری و سکولاری را در جهان پیش بینی کردند، افزود: دشمن همواره سعی دارد با نفوذ در عناصر و تفکرهای مختلف، به ایران ضربه بزند لذا مراقبت در ۳ قوه حائز اهمیت است چرا که نفوذ آسیب دهنده خواهد بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اصلاح قوانینی که به فرموده رهبر معظم انقلاب موانع تولید فرهنگی و اقتصادی بودند را اولویت مجلس یازدهم دانست و اظهار داشت:  عده ای به دنبال ایجاد شکاف در مجلس انقلابی هستند و در گوشه و کنار با جلساتی اعلام کرده اند اگر بخواهیم در انتخابات ۱۴۰۰ موفق شویم باید به مجلس هجمه وارد کنیم.

حدادی با اشاره به اینکه امروز شکاف طبقاتی ایجاد شده به واسطه مشکلات معیشتی مردم است، تصریح کرد: ۲ بسته معیشتی و مسکن برای جوانان و آحاد جامعه پیش بینی شده است، همچنین طرح شفافیت آرا در مجلس رای آورد و در کمیسیون آئین نامه جزئیات آن در حال بررسی است.

وی در پایان به اقدام راهبردی مجلس در رابطه با برجام در راستای لغو تمام تحریم ها و حفظ منافع اسلامی اشاره کرد و گفت: پروتکل الحاقی موضوعی داوطلبانه بود اما آمریکا فشارهای خود را از این طریق بر ایران وارد می کرد در حالی که رهبر معظم انقلاب انرژی هسته ای را حرکتی تاریخ ساز برای کشورمان دانستند و لذا اجرای کامل قانون اقدام راهبردی توسط دولت بسیار مهم است و باید انجام شود.