علی حدادی ×

نشست صمیمی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جمعی از ورزشکاران شهرستان نظرآباد

مدیر اردیبهشت 29, 1401 0
نشست صمیمی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با جمعی از ورزشکاران شهرستان نظرآباد
 جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان ورزش با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ دیدار و گفتگو کردند

 جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان ورزش با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ دیدار و گفتگو کردند.

علی حدادی در این نشست،ضمن تقدیر از همراهی اهالی ورزش در دوران سخت کرونا،گفت: در دوران کرونا بر ورزشکاران عزیز ما بسیار سخت گذشت که همراهی شما قطعا در کنترل این بیماری،تاثیر گذار بوده است.

وی گفت: شهرستان نظرآباد جوانان ورزشکار بسیار توانمند و با انگیزه ای دارد که توانسته اند در رشته های مختلف ورزشی برای شهرستان افتخار آفرینی کنند و ما وظیفه از این عزیزان حمایت کنیم.

حدادی با انتقاد از وضعیت سالن های ورزشی اظهار کرد: سالن ورزشی تحویل افرادی غیربومی می شود که از لحاظ رسیدگی و هزینه هایی که برای ورزشکاران عزیز ما دارد،قابل قبول نیست و پیگیری هایی را داشته ایم تا این روند واگذاری متوقف شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: رشته کشتی در این شهرستان،بجهت اینکه قهرمانان و افتخارآفرینان زیادی دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است که موضوع تحویل خانه کشتی مستقر در سالن ورزشی شهدای نظراباد پیگیری شد و الحمدولله شرایط برای تمرین و فعالیت در این سالن پس از دوران سخت کرونا،فراهم است.

گفتنی است در این نشست صمیمی،حاضرین به بیان مشکلات،کمبودها،نیازها دررشته های مختلف ورزشی شهرستان نظرآباد پرداختند که مقرر شد با هماهنگی اداره ورزش و جوانان،اولویت بندی صورت گرفته و در دستورکار پیگیری قرار گیرد.