علی حدادی ×

نشست رؤسای اتحادیه های صنفی نظراباد با علی حدادی

مدیر خرداد 28, 1401 0
نشست رؤسای اتحادیه های صنفی نظراباد با علی حدادی
نشست صمیمی روسای محترم اتحادیه های صنفی نظرآباد با نماینده مردم در مجلس یازدهم باحضور رییس محترم اداره صمت،رییس محترم اتاق اصناف، رئیس محترم اماکن و رییس بسیج اصناف شهرستان نظرآباد، برگزار شد

نشست صمیمی روسای محترم اتحادیه های صنفی نظرآباد با نماینده مردم در مجلس یازدهم باحضور رییس محترم اداره صمت،رییس محترم اتاق اصناف، رئیس محترم اماکن و رییس بسیج اصناف شهرستان نظرآباد، برگزار شد.

ابتدا در این نشست اهم فعالیت های اصناف سختکوش نظرآباد توسط رییس محترم اتاق اصناف و روسای محترم اتحادیه های صنفی این شهرستان،تشریح شد.

در ادامه نماینده مردم در مجلس با اشاره باینکه اصناف و بازاریان عزیز همچون گذشته با حضور موثر و چشمگیر و ظرفیت های ویژه خود در جهت گذر از بحران ها،در میدان هستند،افزود:در مقطع حساس کنونی نیز فعالان صنفی با تمام توان،پای کار باشند و اجازه ندهند تا عده ای فرصت طلب و سودجو،سواستفاده کنند.

وی با بیان اینکه با تمام توان در کنار اصناف عزیز هستم،گفت: به‌ سرعت مشکلات را پیگیری خواهم کرد تا نارضایتی‌‌ های مطرح شده همچون تبصره ۱۰۰ و… رفع شود.

در این نشست همچنین وضعیت بازار و کالاهای اساسی،گسترش همکاریهای میان صمت،اصناف و بسیج با هدف بهره گیری از ظرفیت ها برای نظارت بر بازار و دیگر مسائل و مشکلات اتحادیه های صنفی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.