علی حدادی ×

مشکل آب شرب نظرآباد در دست پیگیری است/بهترين عمل خدمت به مردم است

مدیر اسفند 21, 1400 0
مشکل آب شرب نظرآباد در دست پیگیری است/بهترين عمل خدمت به مردم است
 نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ گفت: شهرستان نظر آباد با مشکلات عدیده ای در زمینه آب شرب مواجه است که در دست پیگیری است

 نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ گفت: شهرستان نظر آباد با مشکلات عدیده ای در زمینه آب شرب مواجه است که در دست پیگیری است.

علی حدادی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار نظرآباد افزود: آب شرب این شهرستان بسیار کم می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکل چندین ساله کمبود آب شرب مردم شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد، ٢۵ میلیون متر‌مکعب آب آشامیدنی از سد طالقان به شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود : پیگری پروژه عمرانی ساخت مخزن ولوله را به طور جد در دنبال میکنیم که بتوانیم یکی از مشکلات اصلی منطقه را رفع نماییم .

نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تامین منابع آبی جهت توسعه اقتصاد روستایی و شهری امری الزامی است بنابراین باید با بکارگیری راهکارهای کارشناسی منابع آبی شهروندان را به بهترین شکل ممکن  تامین کرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیکر از مشکلات بحث فاضلاب هست که نگاه ویژه باید شود و پیگری ها در این خصوص صورت گرفته است .

وی تاکید کرد: مشکل بیمارستان، کمربندی از دیگر موضوعات است که پیگیری لازم از وزرای مربوطه شده است.

حدادی یادآورشد: بودجه خوبی در راستای راه های روستایی و قیر رایگان در سال آینده پیش بینی شده و مالیات ها مستقیم به حساب دهیار های و شهرداری ها باید منتقل شود .

وی تاکید کرد: ظرفیت های قابل توجهی در حوزه کشاورزی ،تولید شیر و زراعت داریم بنابراین باید صنایع تبدیلی مورد توجه قرار گیرد.

حدادی افزود: سند آمایش سرزمین و تعیین تکلیف بسیاری از شهرک های صنعتی در شهرستان نظرآباد نیز ضروری است.

در این آیین از زحمات ارسلان قاسمی قدردانی و حسین بغدادی با عنوان فرماندار نظرآباد معرفی شد.