علی حدادی ×

علی حدادی؛ نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ در مجلس:

مشارکت حداکثری مردم موجب کارآمدسازی نظام دینی می‌شود.

مدیر خرداد 23, 1400 0
مشارکت حداکثری مردم موجب کارآمدسازی نظام دینی می‌شود.
علی حدادی عصر یکشنبه در نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: اکنون وظیفه ماست که تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف کنیم

به گزارش روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ ،علی حدادی عصر یکشنبه در نشست توجیهی کاندیداهای شوراهای شهرستان چهارباغ اظهار کرد: اکنون وظیفه ماست که تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف کنیم.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در کارآمدسازی نظام دینی و در مشروعیت، مقبولیت نظام مؤثر است و این حضور حرف مهمی در خاورمیانه و نظام بین‌الملل به شمار می‌رود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: یکی از شاخص‌های دولت انقلابی و مردمی این است که پای مردم بایستد.

?دولت انقلابی باید روحیه مبارزه با فساد داشته باشد

وی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی باید روحیه مبارزه با فساد داشته. مردم باید طعم شیرین خدمت را بچشند و نمایندگان مجلس همراه با رییس جمهور انقلابی این باید امید و اعتماد را به مردم برگردانند.

حدادی ضمن اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: اکنون مسئله اصلی نامزدهای انتخاباتی باید معیشت مردم، اقتصاد، مسکن و دیگر مؤلفه‌های اقتصادی باشد.

وی بیان کرد: در مجلس یازدهم مصوباتی مانند مصوبه اقدام راهبردی، مصوبه مالیات بر خانه‌های خالی، مصوبه مالیات جلوگیری از فرار مالیاتی مطرح شده است. که تحقق همه این ها کمک شایانی به پیشرفت کشور و تحقق عدالت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه امروز اگر مردم ناراحت هستند باید درجامعه امیدآفرینی شود، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری باید به دنبال ایجاد امید به آینده نظام باشند و با روحیه جهادی در کارآمد سازی نظام دینی برای مردم امیدآفرینی کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس اظهار کرد: نامزد ریاست جمهوری باید به جوانان اعتقاد داشته باشد. پیشرفت کشور در گرو استفاده از ظرفیت جوانان است.

حدادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین موضوع در کشور گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مؤلفه‌های اصلی گفتمان انقلاب اسلامی عدالت‌طلبی، مبارزه با تبعیض، فساد، رانت، رانت‌خواری، حفظ کرامت انسانی است.

?امروز گفتمان انقلاب اسلامی برتری دارد

وی سومین مؤلفه گفتمان انقلاب اسلامی استقلال دانست و خاطرنشان کرد: شهدا و مردم ایران اسلامی برای استقلال سیاسی، اقتصادی و استقلالی که در راستای منافع ملی محسوب می‌شود، هزینه‌های سنگینی را دادند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی برتری دارد و در تقابل با گفتمان تفکر لیبرال است و در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی مسئولیت سنگینی بر عهده مجلس، دولت و مردم ایران اسلامی است.

وی در پایان ضمن برشمردن ظرفیت های داخلی کشور ادامه داد: توجه، برنامه‎ریزی، باور به ظرفیت های داخلی یکی از مهمترین مولفه‌های اصلی استقلال کشور در حوزه های اقتصادی و سیاسی خواهد بود.