علی حدادی ×

حدادی رو گفتگو با دانا:

مجلس یازدهم در سیاست خارجی عزت محور خواهد بود

مدیر اردیبهشت 24, 1399 0
مجلس یازدهم در سیاست خارجی عزت محور خواهد بود
منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم گفت: منطق مجلس یازدهم دانش محور و پژوهش محور است تا با مطالبه گری از دولت معیشت مردم را سامان دهد

علی حدادی، منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه عزت و سرافرازی کشور اولویت مجلس آینده در زمینه سیاست خارجی خواهد بود گفت: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد بودیم  باور و اعتقاد برخی تصمیم گیران بر این بود که تعامل با کل دنیا، تسلیم شدن در برابر کل دنیاست.

وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم این نگاه به سیاست خارجی را نخواهد پذیرفت افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، ملت و پرچم این کشور قدرتمند هستند و هرگز در برابر هیچ حکومت ظالمی سرخم نخواهند کرد.

منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه باید برای حل تمام مشکلات کشور نگاهمان به ظرفیت های داخل معطوف باشد تصریح کرد: حاصل مقاومت و پایبند بودن به آرمانهای امام و مردم عزت محوری در سیاست خارجی و مجلس یازدهم هرگز از این مسیر عدول نخواهد کرد.

مجلس یازدهم در عرصه جهش تولید یکپارچه و منسجم عمل خواهد کرد

حدادی با اشاره به اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم تصریح کرد: مجلس آینده باید برای رفع موانع تولید اقدام کند . باید ساختار قانون گذاری را برای کارآمدی هرچه بیشتر نظام دینی و تحقق جهش تولید اصلاح کرد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه جدی نشده است عنوان کرد: اگر بسترهای لازم در هر یک از نقاط کشور از روستا و بخش تا شهرستان و استان مورد توجه قرار گیرد می توانیم فضای کسب و کار را بهبود بخشیده و با ایجاد امنیت شغلی چرخ تولید را به حرکت وادار کنیم.

منتخب مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم در عرصه جهش تولید یکپارچه و منسجم عمل خواهد کرد تا با بهره گیری از اقتصاد دانش بنیان و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط بستر مطالبات رهبری محقق شود.

حدادی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات مجلس نشان داد که چشم امید به مجلس یازدهم دارد خاطرنشان کرد: مجلس آینده می تواند موتور محرکه ای باشد تا مجموعه کشور با صداقت با مردم و مسئولان در بخش های مختلف به سمت اقتصاد پویا سوق دهد.

وی یادآور شد: منطق مجلس یازدهم دانش محور و پژوهش محور است و با دانش محوری از دولت مطالبه گری خواهیم کرد تا معیشت مردم را سامان پیدا کند.